WOUT POELS!!
fiedoo schreef: ↑10 mar 2018 00:55ik heb er mij echt in geërgerd in die fransman: je bent met twee onbekende renners weg, je bent de snelste normaal gezien en toch weiger je van mee te werken? Voor mijn part had de duitser gewoon de benen stil mogen houden. Zulke renner zoals die fransoos maken de koers stuk.wasbeer2006 schreef: ↑09 mar 2018 17:54Wat vind ik daar nou van, vroeg ik me af een tijdje af...........
Ik weet het eigenlijk nog niet, Het mag, maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd.
Tuurlijk is het een spel, je bent de betere sprinter en kan gokken
Is het bij 3 van 10 kilometer op kop rijden wel goed?
Het zou iig niet mijn manier van koersen zijn. Ik zou er geen goed gevoel over hebben als ik s avonds de champagne opentrek
Het strafste kwam wat mij betreft tijdens het interview met Cousin die botweg durfde te verklaren (over Pollit); ....J'ai joue avec ses couilles.....
Wat een gebrek aan respect.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Waarom zou zo'n "fransoos" nu dan opeens de koers kapotmaken om iets wat er gewoon al honderd jaar bijhoort? De koers is zelfs niet kapot gegaan in tijden van gigantische doping- en omkoopschandalen dus nog wat meer linkeballen gaat het ook niet doen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ben je zeker dat je Frans sterk genoeg is? Als je de Nederlandse vertaling neerpent denk ik dat je enige schroom zult hebben het neer te schrijven...
(Wil enkel zeggen dat als hij het zo zei het echt wel onder schuttingstaal valt, niet 'zomaar een uitdrukking'. ).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ‘met z’n ballen spelen’ al schuttingtaal is... ik zie probleem in deze context totaal niet.
Less is bore
Ik begrijp echt niet wat je fout kunt vinden aan het koersgedrag van Cousin. Hij probeerde zijn eigen kans om te winnen te maximaliseren door het risico te nemen om ingelopen te worden en 100e te worden. Pollit durfde/wilde dat risico niet nemen en sleepte Cousin naar de finish.
Als Pollit echt had willen winnen dan had hij ook z'n benen stil moeten houden. Wellicht dat Cousin dan nerveus geworden was en toch was gaan rijden.
Om te winnen moet je durven verliezen.
Als Pollit echt had willen winnen dan had hij ook z'n benen stil moeten houden. Wellicht dat Cousin dan nerveus geworden was en toch was gaan rijden.
Om te winnen moet je durven verliezen.
Het is Kloten, niet ballen .daniel1975 schreef: ↑11 mar 2018 18:56 Als ‘met z’n ballen spelen’ al schuttingtaal is... ik zie probleem in deze context totaal niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Man man, ik val stijl achterover van dat taalgebruik...... Iemand krijgt toch ook wel eens op z'n kloten?
In deze context is het gewoon een straattaaluitdrukking.
In deze context is het gewoon een straattaaluitdrukking.
Less is bore
-
- Forum-lid
Tja nu de algehele vertrutting toeslaat kan dit echt niet meer.
Kan dit niet op een genderneutrale wijze geuit worden?
Kan dit niet op een genderneutrale wijze geuit worden?
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Je bedoelt dat het met een hoofdletter geschreven moet worden?walter- schreef: ↑11 mar 2018 19:36Het is Kloten, niet ballen .daniel1975 schreef: ↑11 mar 2018 18:56 Als ‘met z’n ballen spelen’ al schuttingtaal is... ik zie probleem in deze context totaal niet.