NOS vs Sporza vs Eurosport
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even afwachten wie er zit.
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heeft meneer van Ballegooien de microfoon van Kroon uitgezet ofzo? Die kwam er niet tussen. Sowiso geen chemie tussen de mannen.
Less is bore
Vond het commentaar prima. Van Belleghem gaf ook ruiterlijk toe dat 't een doodsaaie koers was.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Prego!
is voor mij DE koersbijbel, veel info/voorbeschouwingen voor de koers, kaartjes en namen/rugnummers tijdens de koers en veel mooie fotos na de koers....
Dat is elk jaar de charme van Milaan - San Remo. Eindeloos wachten op dingen die niet gebeuren gaan, maar toch wel eens een keer - wie weet - zouden kunnen gebeuren. En dan een ontploffing in de laatste tien km. Nibali won, maar de koers had geen 100meter langer moeten duren.
Wat mij betreft een prachtige finale met een aanloop van 288 saaie km's
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt.
JbB gaf idd aan dat het hopen was op een spannende aanloop, maar weer niet zo was. Alleen dat gegooi met bijnamen die geen hond gebruikt (de haai van messina kwam weer paar x langs) is net zo irritant als pochen met twitterberichtjes.
Less is bore
Wat dat betreft zijn alleen hun Britse Eurosport collega's nog irritanter met hun "Bertie" telkens als het over Contador ging (en zo hadden ze er nog veel meer).
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Volgens mij geldt dit voor meerdere klassiekers dit jaar.
Weet niet of het organiserende land ook nog bepaalde rechten heeft, maar Eurosport adverteert ook al enige tijd met de exclusieve live uitzendingen van de wielerklassiekers.
Zie ook https://sport.infonu.nl/overige-sport/1 ... -2018.html
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- LongTallErne
- Forum-lid
Volgens mij heeft ES net als vorig jaar sowieso weer de rechten gekocht van alle koersen in Italië.uninvitedguest schreef: ↑18 mar 2018 19:16Volgens mij geldt dit voor meerdere klassiekers dit jaar.
Weet niet of het organiserende land ook nog bepaalde rechten heeft, maar Eurosport adverteert ook al enige tijd met de exclusieve live uitzendingen van de wielerklassiekers.
Zie ook https://sport.infonu.nl/overige-sport/1 ... -2018.html
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400