Mooi spul hoor. Heel veel plezier er mee.
Zijn er eigenlijk al Nederlandse webwinkels waar je het kan kopen?
Movement by Campa
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd naar de beenstukken. Mijn oude zijn echt versleten, maar ze zitten nog zo lekker.
Less is bore
Ik vind 't mooi spul. Ziet er prima uit.
Afgelopen zaterdag mn eerste ritje in het campa outfitje.. klein tochtje doir de veluwe
Het is wel meer SS kleding.. erg shadow ook gelukkig met refleterende stripjes op de juiste plaats..
Jasje en gilet zijn aan de dunne kant. Eerder wind n water afstotend dan echt voor de kou..
Alles op zn italiaans klein n slank.. bibsi in de taille erg smal. C tech lijn is dan wel de race lijn
Shirtje heeft wat langere mouwtjes moet je van houden, want je ziet dat nu wat vaker.. ipv 3 zakken maar 2 + kleintje met rits..
Been stukken hebben reflecterende stukken achter.. en knellen niet bij het grip randje..
Ben der blij mee
Het is wel meer SS kleding.. erg shadow ook gelukkig met refleterende stripjes op de juiste plaats..
Jasje en gilet zijn aan de dunne kant. Eerder wind n water afstotend dan echt voor de kou..
Alles op zn italiaans klein n slank.. bibsi in de taille erg smal. C tech lijn is dan wel de race lijn
Shirtje heeft wat langere mouwtjes moet je van houden, want je ziet dat nu wat vaker.. ipv 3 zakken maar 2 + kleintje met rits..
Been stukken hebben reflecterende stukken achter.. en knellen niet bij het grip randje..
Ben der blij mee
- daniel1975
- Forum-lid HC
2 zakken is genoeg voor Italianen. Rijden toch allemaal met een gereedschapsbidon.
-
- Forum-lid
Bedoelde spring/ summer.. de C-tech lijn valt klein/smal race cut. Ik heb ook het palladio shirtje in xs is meer classic cut en valt wat wijder..Swedish Chef schreef: ↑16 mar 2018 23:23Komt wel wat vreemd over. Wat bedoel je precies? Valt het klein uit?
-
- Forum-lid
ah, op die fiets.
Dank voor de verduidelijking.
Dank voor de verduidelijking.