Specialized
Prachtige fiets! Zelf de kleur kiezen vind ik ook een pluspunt. Fijn dat de Tarmac, die even achter liep op de Venge en Roubaix, weer helemaal up te date is. Ben zeer benieuwd hoe hij rijdt. Het lijkt mij de keuze voor wie graag klimt en ook schijven wil. Hopelijk komt er ook een 'gewone' versie voor wie het budget niet heeft of voor wie vanaf het terras (voor nu: vanuit het café) niet de hele tijd zijn fiets in de gaten wil hoeven houden.
En nu ben ik fietsen.
Het vorige Allez frame was een toppertje, hoe goed is het nieuwe Allez frame?
De geometrie is volledig veranderd (nu een toerfiets ipv een racer), ogen voor rekje en spatborden, maar wat ik me afvraag is, Is dit frame een deftige afmontage waard?
De geometrie is volledig veranderd (nu een toerfiets ipv een racer), ogen voor rekje en spatborden, maar wat ik me afvraag is, Is dit frame een deftige afmontage waard?
Na 3 jaar op een Allez Comp te hebben gefietst, nu de Allez Sprint aangeschaft.
Een wereld van verschil! De Sprint is een keihard agressief raceframe en geeft nul comfort. Vooral rond de crank en de achterbrug ontbrak het bij mijn vorige Allez aan stevigheid, wat nu gefixt is en een heel andere rij-ervaring geeft.
Stuurt zeer direct, op het nerveuze aan.
Nog even kijken wat het gevoel is na echt lange ritten, maar na de laatste rit van 85km kwam ik zonder klachten thuis
Een wereld van verschil! De Sprint is een keihard agressief raceframe en geeft nul comfort. Vooral rond de crank en de achterbrug ontbrak het bij mijn vorige Allez aan stevigheid, wat nu gefixt is en een heel andere rij-ervaring geeft.
Nog even kijken wat het gevoel is na echt lange ritten, maar na de laatste rit van 85km kwam ik zonder klachten thuis
Met dezelfde wielen er in?Henkos schreef: ↑18 mar 2018 23:34 Na 3 jaar op een Allez Comp te hebben gefietst, nu de Allez Sprint aangeschaft.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Mijne 2de fiets was een gewone allez e5 frameset en opgebouwd met ultegra 6800 en was er super content van , maar zit nu al aan mijn 2de allez sprint en ben er ook content van is mss niet zo comfortabel maar went wel na een tijdje vooral als je aan uw positie op de fiets werkt.
Vandaag zelf een 3de plaats met een allez sprint in de driedaagse de panne , dus er kunnen wel lange afstanden mee gereden worden lol
Vandaag zelf een 3de plaats met een allez sprint in de driedaagse de panne , dus er kunnen wel lange afstanden mee gereden worden lol
-
- Forum-lid
http://www.sport.be/driedaagse/2018/nl/ ... _ID=829048 deze ? Geweldige prestatie, chapeau.
- Jaap Telder
- Forum-lid
En op deze zou ik graag een wedstrijdje willen rijden
Inderdaad, een driedaagse in een middagje afhaspelen. Ik doe het hem niet na!patmaessen schreef: ↑22 mar 2018 09:23 http://www.sport.be/driedaagse/2018/nl/ ... _ID=829048 deze ? Geweldige prestatie, chapeau.
Campagnolo Ultra Dork
jep, dan zijn we al met 2
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
-
- Forum-lid HC
Ook deze is niet verkeerd!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!