NOS vs Sporza vs Eurosport
Een klein beetje laat en mosterd na de maaltijd maar ik heb zaterdag een stukje MSR op de VTM-app gekeken.
Blijkbaar zond VTM het ook uit.
En volgens mij hoorde ik Tom Boonen als co-commentator.
Maar toen ik thuis was heb ik hem toch maar op Eurosport gezet omdat ik het op de TV toch fijner kijken vind.
Maar toen ik thuis was heb ik hem toch maar op Eurosport gezet omdat ik het op de TV toch fijner kijken vind.
ik weet niet of het kan hoor, maar zou je evt het beeld van VTM via een chromecast naar de tv kunnen streamen?Theo V schreef: ↑19 mar 2018 13:54 Een klein beetje laat en mosterd na de maaltijd maar ik heb zaterdag een stukje MSR op de VTM-app gekeken.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
-
- Forum-lid
Voor zover ik weet van de koersen die georganiseerd worden door RCS (RSC?) inderdaadLongTallErne schreef: ↑18 mar 2018 21:21Volgens mij heeft ES net als vorig jaar sowieso weer de rechten gekocht van alle koersen in Italië.uninvitedguest schreef: ↑18 mar 2018 19:16Volgens mij geldt dit voor meerdere klassiekers dit jaar.
Weet niet of het organiserende land ook nog bepaalde rechten heeft, maar Eurosport adverteert ook al enige tijd met de exclusieve live uitzendingen van de wielerklassiekers.
Zie ook https://sport.infonu.nl/overige-sport/1 ... -2018.html
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- LongTallErne
- Forum-lid
Ik moet wet zeggen, als ik moet kiezen voor de koers op EuroSport of geen koers..........
Is toch wel prettig dat ze heel veel koersen uitzenden
Is toch wel prettig dat ze heel veel koersen uitzenden
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
Sporza heeft de rechten op de Italiaanse koersen niet gekocht wegens buitensporig duur, heb ik destijds gelezen.
Op VTM was Boonen ok, maar de vaste commentator Merijn kan ik echt niet horen; Erger ik me constant aan.
Op Eurosport gaat het altijd meteen op UK commentaar. Daar is Matt Stevens (GCN) co commentator.
Als het kan (en da's gelukkig veel) Sporza, Anders Eurosport UK.
Op VTM was Boonen ok, maar de vaste commentator Merijn kan ik echt niet horen; Erger ik me constant aan.
Op Eurosport gaat het altijd meteen op UK commentaar. Daar is Matt Stevens (GCN) co commentator.
Als het kan (en da's gelukkig veel) Sporza, Anders Eurosport UK.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Als het goed is, is dat idd Matt Stephens van GCN.
maar is dat niet van alle tijden, die namen?
Perico, Boogey etc etc....
- LongTallErne
- Forum-lid
Hopelijk (voor de nederlanders) niet als het over kwaliteit gaat .LongTallErne schreef: ↑19 mar 2018 23:05Is het überhaupt mogelijk om VTM in Nederland te ontvangen?
Uno-X Mobility or bust!
-
- Forum-lid
Bij de digitale tv van sommige providers kun je verschillende talen kiezen als audiospoor. Bij Eurosport kun je dan op dezelfde zender switchen tussen Nederlands en Engels commentaar.
Dat kan volgens mij ook niet maar je kan wel de VTM-app downloaden op je telefoon of tablet.LongTallErne schreef: ↑19 mar 2018 23:05 Is het überhaupt mogelijk om VTM in Nederland te ontvangen?
Ik heb laatst daar ook de finale van de GP Samyn gekeken.