Cannondale
Verklaar je eens nader?
Ben ik fakenieuws (lijkt mij lastig, ik ben nieuw noch nieuws) omdat ik meldt dat de Systemsix al jaren geleden als model door Cannondale werd gevoerd?
En dus geen echt nieuw model lijkt te zijn?
Courir c'est mourir un peu
En doorrrrrrrrr.....
Eindelijk een aeroframe van Cannondale, ben benieuwd!
Cannondale Systemsix Ultegra Di2
Kona Private Jake
Kona Private Jake
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Leuk filmpje en op 1 of andere manier een heel klein beetje "jeuk". Deze fiets met SRAM Etap lijkt me wel wat.
https://www.facebook.com/globalcyclingn ... 970589526/
Ook we leuk om statement van Cannondale omtrent de remmen nogmaals te zien.
https://www.facebook.com/globalcyclingn ... 970589526/
Ook we leuk om statement van Cannondale omtrent de remmen nogmaals te zien.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Zo, na 12 jaar met genoegen een Jan Janssen Paris-Nice gereden te hebben, heb ik, na uitvoerig beraad, testen lezen en proefritten, een Caad 12 105 2018 aangeschaft.
Ik heb er zin in.
Het saaie standaard zwarte stuurlint heb ik laten vervangen door een Cannondale-rood (bijna oranje) exemplaar, dat past goed bij mijn rode bidonhouder.
Ik heb er zin in.
Het saaie standaard zwarte stuurlint heb ik laten vervangen door een Cannondale-rood (bijna oranje) exemplaar, dat past goed bij mijn rode bidonhouder.
Laatst gewijzigd door Edwin op 11 mar 2018 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foto werkt niet
Reden: Foto werkt niet
Mooi, die CAAD12! Veel plezier toegewenst met die fiets!
Binnenkort rijd ik er ook zo één. Ik reed op een CAAD9 - maar na 9 jaar met toenemende intensiteit brak het frame. Via de zaak waar ik de fiets kocht heb ik een garantieclaim bij Cannondale ingediend, en binnen een week kreeg ik bericht dat een vervangend CAAD12 frame werd toegestuurd.
Dat wordt weer opgebouwd met de onderdelen die ik in de loop van de 9 jaar op mijn CAAD9 had vernieuwd. Ben heel benieuwd hoe veel verschil dat nieuwe frame gaat maken...
Binnenkort rijd ik er ook zo één. Ik reed op een CAAD9 - maar na 9 jaar met toenemende intensiteit brak het frame. Via de zaak waar ik de fiets kocht heb ik een garantieclaim bij Cannondale ingediend, en binnen een week kreeg ik bericht dat een vervangend CAAD12 frame werd toegestuurd.
Dat wordt weer opgebouwd met de onderdelen die ik in de loop van de 9 jaar op mijn CAAD9 had vernieuwd. Ben heel benieuwd hoe veel verschil dat nieuwe frame gaat maken...
-
- Forum-lid
Afgelopen winter een Caad 12 105 omgebouwd, een HM vork erin, paintjob, een mooie en lichte groep en div mooie lichte delen, gewicht rijklaar met pedalen, bel en garmin houder/sensoren 6,56 Kg, en niet te vergeten, fietst heerlijk.
Maar ook mijn Caad10 die vorig jaar zijn laatste upgrades kreeg is een beauty en fietst heerlijk met zijn 7,05 Kg
Maar ook mijn Caad10 die vorig jaar zijn laatste upgrades kreeg is een beauty en fietst heerlijk met zijn 7,05 Kg
Laatst gewijzigd door fietsertje2017 op 10 apr 2018 12:31, 2 keer totaal gewijzigd.
C'dale Caad10 7,05 Kg
C'dale Caad12 6,56 kg
C'dale Scalpel Zwaar
Koga-Miyata GranWinner Zwaarder
C'dale Caad12 6,56 kg
C'dale Scalpel Zwaar
-
- Forum-lid
Had idd die bel voorbij zien komen, maar kan jij mijn foto's al zien dan? ik zie alleen maar de tekst afbeelding staan,
(gelukt ondertussen)
(gelukt ondertussen)
Laatst gewijzigd door fietsertje2017 op 10 apr 2018 18:10, 2 keer totaal gewijzigd.
C'dale Caad10 7,05 Kg
C'dale Caad12 6,56 kg
C'dale Scalpel Zwaar
C'dale Caad12 6,56 kg
C'dale Scalpel Zwaar