Wielerseizoen 2018
Gesink genereert nog steeds heel veel media-aandacht. Ik vind het van respect getuigen dat ze hem niet bij het grof vuil zetten en het lijkt mij ook nergens voor nodig.
Boom lijkt inderdaad in miskoop maar zet daar Groenewegen, Roglic en Bennett tegenover en je kunt eigenlijk niet heel veel meer aanmerken op het beleid van de afgelopen jaren.
Boom lijkt inderdaad in miskoop maar zet daar Groenewegen, Roglic en Bennett tegenover en je kunt eigenlijk niet heel veel meer aanmerken op het beleid van de afgelopen jaren.
Campagnolo Ultra Dork
- robbebopper
- Forum-lid HC
Als ik jullie zo lees gaat het eerder over producten dan over mensen. Boom is in dat opzicht inderdaad een miskoop, want hij was stuk. Gelukkig zat er nog garantie op zijn sinusknoop.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ja, maar niet besproken op internet.
Wij doen hier dan ook alsof we de directiekamer van het wielrennen zijn .
Ik snap je punt maar van mij mag een duurbetaalde sporter ook worden afgerekend op de prestaties.
Boom is binnengehaald voor de klassiekers en als het dan al twee jaar niks wordt dan is dat een tegenvaller voor de ploeg en de fans. Volgend jaar is hij ook alweer 33.
Ik snap je punt maar van mij mag een duurbetaalde sporter ook worden afgerekend op de prestaties.
Boom is binnengehaald voor de klassiekers en als het dan al twee jaar niks wordt dan is dat een tegenvaller voor de ploeg en de fans. Volgend jaar is hij ook alweer 33.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
En Boom heeft slechts zelden op de weg écht laten zien wat er in zit. Heeft in de klassiekers nooit echt geschitterd (alleen voorjaar 2015 was hij in orde) en zijn overwinningen zitten vooral in de minder sterk bezette meerdaagse koersen.
Wat mij betreft een beetje een niet-ingeloste belofte die niet de gave heeft om zijn talent echt te benutten.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
De eerste krachten worden zichtbaar. 1 vermoeden wordt keihard bevestigt v avermaet is niets van wat ie vorig jaar was. Misschieyn heeft ie nog kans in Roubaix, maar daarvoor zie ik het niet gebeuren.
en straks winnen sta ik voor "$#
en straks winnen sta ik voor "$#
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De E3, wat een koers weeral.
Als je dat vergelijkt met wat ze ons voorschotelen in juli bij wat zogezegd de grootste koers van het jaar is.
Geef mij dan maar de eendags wedstrijden.
Als je dat vergelijkt met wat ze ons voorschotelen in juli bij wat zogezegd de grootste koers van het jaar is.
Geef mij dan maar de eendags wedstrijden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Infinito GB
- Forum-lid
En ook een mooie overwinning van Terpstra.
-
- Forum-lid HC
Dat heeft ook met het type renner te maken wat hier voorin rijd en een grote ronde controleren is iets anders dan een 1 dag koers.
top overwinning!
top overwinning!