Garmin Edge 1030
Zal dan wel aan mijn toestel liggen. De garmin mobile app is voor Iphone en Ipad gelijk. Dus ergens klop het niet. Via de kabel dan maar overzetten op de PC, via WiFi lukt het ook niet. Geen ramp, maar wel slordig dat de koppelingen niet lukken. Overige apparatuur hier in huis werken vlekkeloos, perfect WiFi signaal. Misschien verwacht ik teveel van de techniek en moet ik mijn verwachtingspatroon bijstellen..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Standaard antwoord van elke IT-helpdesk.
Standaard antwoord bij Apple: heeft u een originele Apple kabel gebruikt?
Standaard antwoord bij Apple: heeft u een originele Apple kabel gebruikt?
Less is bore
Heb je wel de data aanstaan van je telefoon?en zien ze elkaar?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
De eerste lukt makkelijk, maar de tweede wordt niet tot stand gebracht. Al enige keren alles verwijderd van de Garmin en de Ipad, maar blijft probleem, hoop opgegeven. Nu wordt gewoon geüpload via WiFi en vervolgens zie je hem op Ipad. Blijft onhandig als je ergens in het buitenland bent zonder WiFi.
Welke telefoon heb je? Heb je een data verbinding?en ook aanstaan.
Kan je de telefoon pairen met de Garmin via BT?
Kun je via de app Garmin Connect je gereden rit uitlezen?zowel op de telefoon als op de iPad.
Als je via de webversie kijkt van Garmin Connect kan je dan ook je rit uitlezen?
Kan je de telefoon pairen met de Garmin via BT?
Kun je via de app Garmin Connect je gereden rit uitlezen?zowel op de telefoon als op de iPad.
Als je via de webversie kijkt van Garmin Connect kan je dan ook je rit uitlezen?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
@Alien,er is al uitgelegd dat je een Garmin (1000) niet kan pairen met een iPad,maar dat data overdracht via een smartphone of WiFi gaat icm Garmin connect.Maar ts wil een BT verbinding hebben tussen Garmin en IPad ![😉](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)
Ik kan alleen zie foto mijn telefoon met de Garmin koppelen en niet de Garmin met de iPad.
Ik kan alleen zie foto mijn telefoon met de Garmin koppelen en niet de Garmin met de iPad.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
Hi,
Weet er iemand of je de navigatie zo kan instellen dat de afgelegde weg niet meer getoond wordt?
Bedankt.
Weet er iemand of je de navigatie zo kan instellen dat de afgelegde weg niet meer getoond wordt?
Bedankt.