Puck Moonen
Jammer, maar dat zegt toch meer over jullie groepje dan over Puck. Voorlopig kan ze bij de dames geen potten breken. Terwijl ze toch zelf uitgesproken heeft dat ze die aspiraties wel heeft.
Ik ben er al vaker over aangevallen dat ik het hier over verrichtingen heb, maar als anderen daar over beginnen... Puck heeft hogere aspiraties uitgesproken dan "een gemiddelde prof dame" te worden.bve schreef: ↑24 mar 2018 09:13Want de gemiddelde toerclub rijdt sneller dan de gemiddelde prof dame?
Het is toch goed dat ze ambitie heeft, hopelijk komt het er nog uit.
Je ziet toch dat ze ermee bezig is (ze is toch duidelijk heel wat babyvet kwijt), niet iedereen komt even snel voor sommigen gaat het wat trager.
Ze heeft veel geluk dat ze een aangename verschijning is waardoor ze nu al een profcontract heeft. iedereen heeft zijn/haar troeven om uit te spelen.
Ik gun het haar van harte, hopelijk komt het er dit jaar of volgend ook op sportief vlak nog uit.
Je ziet toch dat ze ermee bezig is (ze is toch duidelijk heel wat babyvet kwijt), niet iedereen komt even snel voor sommigen gaat het wat trager.
Ze heeft veel geluk dat ze een aangename verschijning is waardoor ze nu al een profcontract heeft. iedereen heeft zijn/haar troeven om uit te spelen.
Ik gun het haar van harte, hopelijk komt het er dit jaar of volgend ook op sportief vlak nog uit.
Mackers, daar gaat het niet om. Het komt doordat anderen regelmatig even komen vertellen hoe goed ze wel niet fietst. En dat vraag dan toch om reactie.mackersv2.0 schreef: ↑24 mar 2018 16:09 Gelukkig worden we regelmatig door jou en Jans hieraan herinnerd.
Het komt erop neer dat ze een eigen topic heeft omdat ze er aantrekkelijk uitziet. Maar dan moeten we ook op de koop toenemen dat er nogal overdreven over haar fietscapaciteiten bericht wordt?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij vertelt niemand hier regelmatig hoe goed ze fietst.
Hoe goed ze niet is daarintegen.....
Ik snap Mackers wel.
Ik snap Mackers wel.
Less is bore
Sorry, dan heb je niet alles gelezen. Ik heb echt alleen maar gereageerd op wat er geschreven werd.daniel1975 schreef: ↑24 mar 2018 17:50 Volgens mij vertelt niemand hier regelmatig hoe goed ze fietst.
Ik snap Mackers wel.
Klopt, iemand vertelde dat ze te snel reed voor de plaatselijke wielertoeristen. omgJans schreef: ↑24 mar 2018 18:10Sorry, dan heb je niet alles gelezen. Ik heb echt alleen maar gereageerd op wat er geschreven werd.daniel1975 schreef: ↑24 mar 2018 17:50 Volgens mij vertelt niemand hier regelmatig hoe goed ze fietst.
Ik snap Mackers wel.
Laatst gewijzigd door lugosi op 24 mar 2018 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.