Garmin Edge 810
...............
[/quote]
Je moet het veld "gemiddelde snelheid" wel hebben "op" staan.
Je moet je rit wel "starten".
Succes.
[/quote]
Ik start gewoon een activiteit, ik zie m'n huidige snelheid, en de afstand die ik gefietst heb, alleen als ik naar links veeg, dan zie ik in dat scherm de gemiddelde snelheid leeg.
- ander puntje:
als ik een route navigeer, dan stopt dit na een tijdje, en zie ik op mijn kaartweergave geen navigatie meer.
Ook heb ik het gevoel dat als ik afwijk van de route, deze niet automatisch herberekend wordt, terwijl deze instelling wel actief staat. Komt dit iemand bekend voor?
[/quote]
Je moet het veld "gemiddelde snelheid" wel hebben "op" staan.
Je moet je rit wel "starten".
Succes.
[/quote]
Ik start gewoon een activiteit, ik zie m'n huidige snelheid, en de afstand die ik gefietst heb, alleen als ik naar links veeg, dan zie ik in dat scherm de gemiddelde snelheid leeg.
- ander puntje:
als ik een route navigeer, dan stopt dit na een tijdje, en zie ik op mijn kaartweergave geen navigatie meer.
Ook heb ik het gevoel dat als ik afwijk van de route, deze niet automatisch herberekend wordt, terwijl deze instelling wel actief staat. Komt dit iemand bekend voor?
-
- Forum-lid
Als ik de edge 810 inschakel ,en een route wil rijden staat de edge telkens op miles in plaats van kilometers. Heb al in connect gekeken bij de instellingen, hier staat alles op kilometers. Ik moet hem telkens bij de instellingen terug zetten op kilometers. Weet iemand hoe dit ineens komt, en hoe ik het kan verhelpen?
Maar vroeger, hield ik brommers bij.
-
- Forum-lid
Sinds een aantal weken kan ik geen ritten manueel meer uploaden van mijn edge 810 naargarmin connect op mijn smartphone(huawei P9). Auto syncro heeft nooit gewerkt, maar dat is blijkbaar een bekend probleem tss garmin en huawei. Manueel uploaden heeft wel altijd gewerkt, maar nu dus ook niet meer. Iemand een idee?
- alliance_0
- Forum-lid
Er is al een Garmin 810 topic viewtopic.php?f=21&t=53400 Misschien handiger daar eens te kijken en verder te gaan!
-
- Forum-lid
Sinds een aantal weken kan ik geen ritten manueel meer uploaden van mijn edge 810 naargarmin connect op mijn smartphone(huawei P9). Auto syncro heeft nooit gewerkt, maar dat is blijkbaar een bekend probleem tss garmin en huawei. Manueel uploaden heeft wel altijd gewerkt, maar nu dus ook niet meer. Iemand een idee?
-
- Forum-lid
Is opgelost. Connect app opnieuw geinstalleerd en nu werkt manueel uploaden wel weer.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
+1alliance_0 schreef: ↑02 dec 2017 18:55 Er is al een Garmin 810 topic viewtopic.php?f=21&t=53400 Misschien handiger daar eens te kijken en verder te gaan!
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Garmin connect app eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd en toen ging het wel weer.
Wie weet waarom Garmin 810 spontaan uit gaat bij navigeren. Dit is mij nu 2x overkomen. Opnieuw opstarten en de rit opslaan lukte gelukkig wel. Maar waarom spontaan uitvallen. Batterij is vol en firmware is laatste versie. Wat kan ik hier regen doen?
Heb precies hetzelfde probleem, alleen bij mij is de rit volledig weg na heropstarten.