EKOI showroom in Bedoin
- alliance_0
- Forum-lid
Lekker naast de deur 

Misschien wil @Jans wel een fotoshoot maken voor een impressie?
Op Facebook (openbaar gedeelte) staat al redelijk wat. "Ekoi Le Ventoux".
Ik zou de komende dagen wel wat foto's willen plaatsen, maar als je nu al ziet wat voor reacties er verschijnen, dan denk ik het hier maar bij te laten.
Mensen die wel geïnteresseerd kunnen het nu wel vinden.
Je gevoel voor humor is niet echt aanwezig he....Jans schreef: ↑29 mar 2018 10:28Op Facebook (openbaar gedeelte) staat al redelijk wat. "Ekoi Le Ventoux".
Ik zou de komende dagen wel wat foto's willen plaatsen, maar als je nu al ziet wat voor reacties er verschijnen, dan denk ik het hier maar bij te laten.
Mensen die wel geïnteresseerd kunnen het nu wel vinden.

Ach, ieder zijn eigen humor.NuitKor schreef: ↑29 mar 2018 10:48Je gevoel voor humor is niet echt aanwezig he....Jans schreef: ↑29 mar 2018 10:28Op Facebook (openbaar gedeelte) staat al redelijk wat. "Ekoi Le Ventoux".
Mensen die wel geïnteresseerd kunnen het nu wel vinden.![]()

- alliance_0
- Forum-lid
Ach jouw bericht over de opening van deze showroom is voor de meeste van ons van nul tot generlei waarde omdat de kans dat we er ooit eens binnen zouden kunnen kijken wel heel erg klein is.
De geplaatste reacties liggen helemaal in lijn met jouw bericht.
- Sweety2008
- Forum-lid
+1
Ghost Nivolet 6LC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan zijn veel berichten op dit forum voor velen van nul tot generlei waarde.alliance_0 schreef: ↑29 mar 2018 15:54 Ach jouw bericht over de opening van deze showroom is voor de meeste van ons van nul tot generlei waarde omdat de kans dat we er ooit eens binnen zouden kunnen kijken wel heel erg klein is.
Of zijn vragen over welke wielset, welke banden, welke fiets, welke toertocht, welke....dan wel elke keer zo interessant.
Wie is het al overkomen dat je op je vakantiebestemming aankomt en vaststelt dat je iets vergeten bent.
Bedoin is een heel populaire fietsbestemming.
Dan lijkt mij dit info waar sommigen, zelfs meer aan de vraag welke wielset iemand moet kopen, wel iets aan hebben.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend