Wielerseizoen 2018
Straffe zege voor AvB.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Damn, die QS dokter is ééécht goed
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Feit dat Ibarguren en Van Mol daar nog mogen dokteren neemt ALLE glans weg imho. Geen mens kan dat onbevangen serieus nemen.
Ik vind het jammer dat hij wint.
Less is bore
-
- Forum-lid
Mooie zege van Terpstra, vreemd dat Sagan Oss liet rijden i.p.v. Quick Step.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt. Maar dat van die doktoren is gewoon een feit. Veel rotter zijn ze er niet meer. Als je als ploeg een goed signaal af wil geven had je ze jaren geleden al bedankt voor hun diensten.
Less is bore
Precies dat. Maar gelukkig viel er heel wat te genieten vandaag...daniel1975 schreef: ↑01 apr 2018 17:06 Feit dat Ibarguren en Van Mol daar nog mogen dokteren neemt ALLE glans weg imho. Geen mens kan dat onbevangen serieus nemen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Dit is jouw 1 aprilgrap?remmiedepemmie schreef: ↑01 apr 2018 17:17 Mooie zege van Terpstra, vreemd dat Sagan Oss liet rijden i.p.v. Quick Step.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
daniel1975 schreef: ↑01 apr 2018 16:45 Damn, die QS dokter is ééécht goed
[/quote
die dokter van van der breggen blijkbaar ook! En van Pedersen!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik begrijp dat het naïef is om alle overwinnaars zonder enige twijfel te bewierroken. Toch vind ik het jammer dat hier zo weinig genoten kan worden van de wielersport. Eventuele bedenkingen passen prima in het dopingtopic.
Enne, oh ja, daar mag je dan meteen wel kritisch gaan doen over de enorme overmacht van het Nederlands dameswielrennen.
Veel plezier daarmee.
Ikzelf wacht gewoon af, en zal t.z.t. heus nog wel eens teleurgesteld gaan worden in de een of andere renner of renster. Tot die tijd geniet ik van deze prachtige sport.
Enne, oh ja, daar mag je dan meteen wel kritisch gaan doen over de enorme overmacht van het Nederlands dameswielrennen.
Veel plezier daarmee.
Ikzelf wacht gewoon af, en zal t.z.t. heus nog wel eens teleurgesteld gaan worden in de een of andere renner of renster. Tot die tijd geniet ik van deze prachtige sport.