fiedoo schreef: ↑01 apr 2018 18:09Significant verschil is dat Quickstep willens en wetens een dokter in dienst heeft met een zéér dubieus verleden en daarom van mij het voordeel van de twijfel niet krijgt.daniel1975 schreef: ↑01 apr 2018 16:45 Damn, die QS dokter is ééécht goed
[/quote
die dokter van van der breggen blijkbaar ook! En van Pedersen!
Wielerseizoen 2018
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Waarbij opgemerkt moet worden dat ik nergens op de website van Boels-Dolmans iets kan vinden over de medische staf. Iemand een idee?
Oei, SS-Sturmbannführer Oetker. Die was fout om heel andere redenen
Een dopingdokter in dienst nemen betekent gewoon dat er het budget is voor "optimale medische begeleiding" , een vakman dus die precies de grens kan opzoeken.daniel1975 schreef: ↑01 apr 2018 17:27Klopt. Maar dat van die doktoren is gewoon een feit. Veel rotter zijn ze er niet meer. Als je als ploeg een goed signaal af wil geven had je ze jaren geleden al bedankt voor hun diensten.
Ik heb geen twijfel dat de meeste de meeste ploegen dat proberen.
Ploegen nemen de renners in dienst die ze kunnen krijgen en betalen en dat geldt ook voor de medische staf......
Naast dat Terpstra in hele goede doen is zie ik eigenlijk verder geen opvallende verrichtingen door de Quickstep ploeg, sommigen zijn goed, sommigen minder zoals het meestal gaat, ze rijden niet collectief als brommers in de EPO tijd.
Laatst gewijzigd door Keezx op 01 apr 2018 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik ben niet echt fan van Terpstra en al helemaal niet van Quick step maar het is toch wel ongelooflijk wat hij allemaal gewonnen heeft en vooral de manier waarop.
QS heeft nu alle Vlaamse koersen tussen MSR en P-R gewonnen op Gent-Wevelgem na. Ik weet niet wat ik daar nu weer van moet denken.
QS heeft nu alle Vlaamse koersen tussen MSR en P-R gewonnen op Gent-Wevelgem na. Ik weet niet wat ik daar nu weer van moet denken.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
De rest is ook niet echt lekker bezig. er wordt slecht samengewerkt. dat vinden ze iig bij de Belg altijd heel erg als er geen Belg voorin zit. Sagan en v Avermaat hebben niemand mee en zitten zelf nog maar met 1 of 2 ploegmaten.
Sep heeft altijd "pech" maakt altijd zijn fiets weer een paar keer stuk in een belangrijke wedstrijd op welke manier dan ook.
Sagen en v Avermaat zijn gewoon niet in goede doen, dat bleek een maand geleden al, dan zou je nog kunnen denken dat de piek nog moet komen, maarja als het vandaag niet was houd je nog weinig over.
Stuyven maakt het als "talent" ook niet waar, dan houden we er weinig over.
Volgende week nog 1 kans en dan is het voorjaar weer bekeken voor de zware jongens en mogen ze het in de etappe wedstrijden gaan proberen een ritje te kapen.
Sep heeft altijd "pech" maakt altijd zijn fiets weer een paar keer stuk in een belangrijke wedstrijd op welke manier dan ook.
Sagen en v Avermaat zijn gewoon niet in goede doen, dat bleek een maand geleden al, dan zou je nog kunnen denken dat de piek nog moet komen, maarja als het vandaag niet was houd je nog weinig over.
Stuyven maakt het als "talent" ook niet waar, dan houden we er weinig over.
Volgende week nog 1 kans en dan is het voorjaar weer bekeken voor de zware jongens en mogen ze het in de etappe wedstrijden gaan proberen een ritje te kapen.
Naesen ook veel pech dit voorjaar. Wout van Aert leert nog steeds en heeft ook een mindere ploeg. Het blijft procontinental.