Er is geen enkele reden voor een slotje. Geen censuur op het forum. Ingrijpen door moderators dient beperkt te blijven tot overtreding van de reglementen. Dat is hier niet aan de orde. Hooguit is het een onderwerp dat sommigen niet aanstaat.
Bospaden gaan kapot
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat de TS nooit meer gaat reageren en iig geen wandelaar is.
Wat de vraag of opmerking is vraag ik me af. Als de TS een vervent wandelaar is, zal hij heel goed weten dat er duizenden kilometers MTB routes in NL zijn voor MTB,er en bosfietsers.
Ach zoals het met alles is in 99% van de gevallen kom je prima mensen tegen en gaat het prima samen en soms niet
Wat de vraag of opmerking is vraag ik me af. Als de TS een vervent wandelaar is, zal hij heel goed weten dat er duizenden kilometers MTB routes in NL zijn voor MTB,er en bosfietsers.
Ach zoals het met alles is in 99% van de gevallen kom je prima mensen tegen en gaat het prima samen en soms niet
-
- Forum-lid HC
TS wil niet vies worden.
jac-heinsen schreef: ↑28 mar 2018 16:22 De bospaden worden vernield door de fietsen, in de fietssporen gaat water staan wat leidt tot plassen. Voor wandelaars heel vervelend.
.
Vriendelijke groeten Jac. Heinsen
Is idd heel vervelend als je aan het wandelen bent en je moet telkens plassen. Gelukkig ben je in het bos dus een boom is zo gevonden.
Beter goed gejat als slecht verzonnen van het mtb-forum.
En het juiste antwoord op mensen die 1x maal iets posten op fora.
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Liever te dik in de kist als een feesie gemist