Het grote domme vragen topic
Volgende domme vraag : waarom zijn alle groepen tegenwoordig in zwarte dan wel donkere uitvoering? Pak 'm beet 20 jaar geleden of nog eerder was alles chroom / zilver qua kleuren, nu moet je zulke kleurstellingen met een kaarsje zoeken.
De reden dat ik dit vraag, is omdat ik de afgelopen dagen flink heb gezocht naar een mooie groep voor mijn Gazelle CM125, ik wilde eigenlijk graag Shimano Ultegra (6800 of 8000) maar waarschijnlijk wordt het nu toch Campagnolo Potenza, die kan namelijk wel in een klassieke kleur geleverd worden ...
De reden dat ik dit vraag, is omdat ik de afgelopen dagen flink heb gezocht naar een mooie groep voor mijn Gazelle CM125, ik wilde eigenlijk graag Shimano Ultegra (6800 of 8000) maar waarschijnlijk wordt het nu toch Campagnolo Potenza, die kan namelijk wel in een klassieke kleur geleverd worden ...
Omdat ze daar hun baard kunnen verstoppen
Daarom kun je ook beter een lelijke vriendin hebben dan een mooie. Veel minder lastig als je met haar op café zit.Herman_N schreef: ↑31 mar 2018 21:11 Waarom willen veel mensen een rationele reden hebben voor hun nieuwste aankoop? Voorbeeld: ik wil wielset XYZ kopen van 1600 euro. Zijn dat goede wielen? Ja tuurlijk zijn dat goede wielen. Ga je er sneller mee dan dat setje van 300 euro. Zeker niet. Zijn ze duurzamer? Eerder het tegenovergestelde. Maar ze zijn zoooooo mooi. Dus moet er een rationele reden komen om die veel te dure dingen te kopen. Waarom? Geef gewoon toe dat je ze koopt voor het uiterlijk. Wielrennen is een blingblingsport. Elke fiets duurder dan 2000 euro is weggegooid geld. Tenminste, doorsnee wielertoeristen gaan er echt niet harder van rijden. Ik ken vrouwen met honderd paar schoenen of een kast vol sieraden. Die kopen ze ook niet omdat ze die nodig hebben. Dus waarom al die flauwekulsmoezen als het om wielerspullen gaat?
Of is dat een dom antwoord? (Wat met een vraag eindigt)
Omdat je uiteindelijk altijd in een snelheidsgroepje terecht komt waar je nog eens in het zicht van een paar jonge blommen iemand bergop kunt inhalen
- LongTallErne
- Forum-lid
Waarom is het bij de Nijmeegse vierdaagse altijd zo druk?
De rest van het jaar kun je er ook prima wandelen...
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
Tsja, als je weer thuis bent en op een verjaardagsfeestje zegt dat je de Passo San Marco of de Splügenpaß bent opgereden, dan kijken ze je een beetje meewarig aan. En dan moet het weer over voetballen gaan. Bij de Mont Ventoux of de Alpe heeft iedere Jan Lul wel een verhaal over - met alle respect - ALS, kanker, minderbedeelden en dergelijke...
Een goede reden om op zoek te gaan naar nog meer 'onbekende' cols.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Een goede reden om daar niet aan mee te doen. Ik doneer wel, maar dat soort strijd-tegen-ziektes-tochten krijg ik persoonlijk enorme jeuk van. Je strijd niet tegen ziekte en je kunt er geen wedstrijd van winnen/verliezen en je bent geen loser of winnaar.
-
- Forum-lid
Ik krijg altijd zo'n jeuk van mensen die maar roepen, ik doneer wel maar niet voor alpe d'huzes of n andere actie.... Sorry hoor maar dan heb je t echt niet begrepen, ik zou zeggen doe eens mee, hoor de verhalen daar en dan praat je wel anders.