Wielerseizoen 2018
Groenewegen er ook uit
+ een maand schorsing, naar ik begrijp.
Afgelopen zondag overigens Rowe vanwege het op de stoep fietsen.
edit: schorsing nog niet duidelijk.
+ een maand schorsing, naar ik begrijp.
Afgelopen zondag overigens Rowe vanwege het op de stoep fietsen.
edit: schorsing nog niet duidelijk.
Zo, dat zijn geen halve maatregelen. Wat mij betreft overigens wel terecht. Wat een paar jaar geleden in P-R gebeurde, kon echt niet.amclassic-fan schreef: ↑04 apr 2018 15:23 Eindelijk eens een beetje daadkrachtig optreden van de jury, vandaag in de Schelde prijs:
Dertigtal renners uitgesloten!
De renners die tussen de gesloten slagboom gereden zijn, worden uit de wedstrijd gezet. Het gaat om een dertigtal renners. De bekendste namen: Arnaud Démare, Kris Boeckmans en Tony Martin.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Schijnt dat je dat niet met zo’n toon mag zeggen.....
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal zondag ook wel weer QS worden. Zou maar voorzichtig geld zetten op Gilbert en een afstoppende Terpstra.
Less is bore
Denk je? Als Terpstra de kans krijgt is hij net even eerder wegdaniel1975 schreef: ↑04 apr 2018 18:16 Zal zondag ook wel weer QS worden. Zou maar voorzichtig geld zetten op Gilbert en een afstoppende Terpstra.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vraag het mij af. Als met Lefevre hier afspraken over zijn gemaakt weet ik niet of zelfs een ego als Terpstra ploegorders negeert (mits PG gewoon goed is).
Less is bore
Volgens Lefevre is Niki als behalve ego en super sociaal in het team. Volgens Boonen is Niki zelfs een van de beste ploegmaten die hij ooit heeft gehad, dus vanwaar het label ego is me een raadsel.daniel1975 schreef: ↑04 apr 2018 19:18 Ik vraag het mij af. Als met Lefevre hier afspraken over zijn gemaakt weet ik niet of zelfs een ego als Terpstra ploegorders negeert (mits PG gewoon goed is).
Maar Gilbert is toch helemaal geen renner voor Parijs-Roubaix? Of heb ik iets gemist? Die heeft klimmetjes nodig, en die liggen er niet in Parijs-Roubaix (althans niet in de laatste 100 km). Ik zou toch eerder Stybar of Terpstra verwachten.