A la Merckxdaniel1975 schreef: ↑05 apr 2018 07:37 Mooie fietst met kasseitjes erop gespoten voor WvA aanstaande zondag.
Echterrrrrr......
Dit is wel heel lelijk.
Wielerseizoen 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar is ie nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet.
Less is bore
Zo rij je Topcompetitie en zo ben je een grote meneer in het prof peloton... Het kan soms snel gaan, zeker als sprinter.
Beweer ik ook niet.
Ze hadden inderdaad beter dat fotootje achterwege gelaten.
Schijfremmen, voor Roubaix? Je zou maar net lek rijden als het gebroken is, en 5 minuten op je ploegleider moeten wachten omdat je geen materiaal van de neutrale wagen kunt steken. Zeker met de weersvoorspellingen van komend weekend (droog en 20 graden) lijkt het me niet echt noodzakelijk om schijfremmen te monteren
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Met welke weersomstandigheden zou het - zeker voor de profs - dan wel een noodzaak zijn om schijfremmen te pakken?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik heb daar nog nooit gereden en zal het ook niet doen, maar hoeveel rem je in 280 km zo goed als vlak?
Kan je vermoedelijk rijden geheel zonder remmen.
Paar keer aantippen, meer zal het niet zijn.
Kan je vermoedelijk rijden geheel zonder remmen.
Paar keer aantippen, meer zal het niet zijn.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Duidelijk. Dan doen we geen schijven. Overigens de offset van zijn zadelpen gezien? Waarom geen "0"offset?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Slecht weer en modder, bijvoorbeeld Strada Bianchi......MarkVeenstra schreef: ↑05 apr 2018 09:42 Met welke weersomstandigheden zou het - zeker voor de profs - dan wel een noodzaak zijn om schijfremmen te pakken?
Less is bore