Wat heb jij voor het laatst gekocht?
La Passione PSN truitje donkerblauw maat M
met bijpassende handschoentjes.....
met bijpassende handschoentjes.....
Die zaak is zeker kwaliteit, maar ook erg duur vind ik.peter1981 schreef: ↑04 apr 2018 22:01 Net terug van een ritje van bijna 600km naar wheel-tec en terug en m`n wielen opgehaald met nieuwe velgen , spaken en nippels
Niet echt blij ermee maar dat heeft meer met de rekening te maken maargoed vanaf morgen kan ik in ieder geval weer eens op de zomerfiets.
Nu hopen dat het weer mee zit
kwaliteit gaat niet kapot na 2 jaar en 4 maanden met 2600km en onder de noemer coulance krijg je dan het vel over je oren getrokken
Maargoed probeer het van me af te zetten zeg maar en hopelijk hoef ik er nu nooit meer te komen zeg maar
In ieder geval ook weer gesjopt
Lazer Z1 helm in zwart met blauwe binnenkant voor echt een belachelijke prijs bij mantel en maar gelijk 2 vredesteins mee bestelt want die waren nu voor best een redelijke prijs
Maargoed probeer het van me af te zetten zeg maar en hopelijk hoef ik er nu nooit meer te komen zeg maar
In ieder geval ook weer gesjopt
Lazer Z1 helm in zwart met blauwe binnenkant voor echt een belachelijke prijs bij mantel en maar gelijk 2 vredesteins mee bestelt want die waren nu voor best een redelijke prijs
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
Specialized zomerhandschoenen
Specialized bandenlichters
Cyclon course spray
Specialized bandenlichters
Cyclon course spray
- daniel1975
- Forum-lid HC
Castelli Perfetto light; eens zien of dat ding echt zo fijn is.
Less is bore
Ben benieuwd wanneer je deze jas/shirt aan gaat doen qua type weer/rit die je gaat maken.daniel1975 schreef: ↑05 apr 2018 21:30 Castelli Perfetto light; eens zien of dat ding echt zo fijn is.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ben benieuwd wanneer je deze jas/shirt aan gaat doen qua type weer/rit die je gaat maken.daniel1975 schreef: ↑05 apr 2018 21:30 Castelli Perfetto light; eens zien of dat ding echt zo fijn is.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gisteren heb ik 4,5 uur op de fiets gezeten met een Perfetto light, versie met lange mouwen. Dat ging prima, maar met de lage temperatuur 's ochtends had een Gabba met lange mouwen ook een prima alternatief geweest.nijkie schreef: ↑06 apr 2018 08:02Ben benieuwd wanneer je deze jas/shirt aan gaat doen qua type weer/rit die je gaat maken.daniel1975 schreef: ↑05 apr 2018 21:30 Castelli Perfetto light; eens zien of dat ding echt zo fijn is.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Ik durf het bijna niet te zeggen:
Een complete set ceramic speed, derailleur / trapas / ketting. Machtig mooi, loopt als een tiet (maar beetje duur )
Een complete set ceramic speed, derailleur / trapas / ketting. Machtig mooi, loopt als een tiet (maar beetje duur )
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gokje: 14-20gr. Starten met mouwstukken in koude ochtend of op de koudere zomeravonden.nijkie schreef: ↑06 apr 2018 08:03Ben benieuwd wanneer je deze jas/shirt aan gaat doen qua type weer/rit die je gaat maken.daniel1975 schreef: ↑05 apr 2018 21:30 Castelli Perfetto light; eens zien of dat ding echt zo fijn is.
Less is bore