Dit is helegaar geen domme vraag! Weg ermee!
Het grote domme vragen topic
Het is een domme vraag omdat het antwoord simpel is. Zeer veel mensen houden van netjes. Dat is namelijk evolutie-technisch handig omdat het je reproductiekansen vergroot; enfin, een kip ei verhaal. Omdat mensen echt vrij simpel zijn houden ze die drang tot organisatie vast, zelfs tot na de reproductie. Autobekleding die gescheurd is of voorzien van (kettingsmeer)vlekken wordt als rommelig gepercipiëerd en dat vindt men dus stom.
- LongTallErne
- Forum-lid
Netjes zijn is evolutie-technisch handig en vergroot de kans op reproductie?
Meestal is die reproductie toch alles behalve netjes............. of moet je dan ook tijdens de reproductie bezig zijn met alles netjes te maken en te houden ???
Meestal is die reproductie toch alles behalve netjes............. of moet je dan ook tijdens de reproductie bezig zijn met alles netjes te maken en te houden ???
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- LongTallErne
- Forum-lid
Moest mijn vraag aanpassen aan het topic .....
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
Omdat de meeste ridders rechtshandig waren en hun zwaard dus links hadden hangen. Vandaar dat ze vanaf de linkerkant opstegen op hun paard en de meeste mensen daarom nog steeds vanaf links opstappen op hun fiets. En als je links opstapt, dan is het handig om de aandrijving aan de andere kant te hebben zitten, dan is de kans het kleinst dat je er mee in contact komt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Volgens mij stappen de meest mensen tegenwoordig links op en af omdat de standaard daar zit maar voor de rest klopt het verhaal wel.
Overigens zijn die rechtshandige ridders ook verantwoordelijk voor het links rijden in het verkeer. Pas toen het in delen van de wereld niet meer politiek correct was om tegenliggers te onthoofden is het rechts rijden ingevoerd.
Overigens zijn die rechtshandige ridders ook verantwoordelijk voor het links rijden in het verkeer. Pas toen het in delen van de wereld niet meer politiek correct was om tegenliggers te onthoofden is het rechts rijden ingevoerd.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC