Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?
DCRainmaker is verhuisd naar Amsterdam
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
"About a two-minute run from the southwestern end of Vondelpark", da's een straal van pakweg twee kilometer voor een beetje hardlopen, dan zit je echt niet alleen maar in rijkeluisbuurten.
Sterker, ik had aan de hand van de foto's de plek binnen vijf minuten op Google Maps gevonden, da's heus geen villa, hoor.
Sterker, ik had aan de hand van de foto's de plek binnen vijf minuten op Google Maps gevonden, da's heus geen villa, hoor.
Vorsprung durch Pedantik
Maar ook niet voor 600euro per maand, toch? Of is het geklaag van Amsterdammers dat er geen betaalbaar huis te huur is allemaal onzin?alien schreef: ↑05 apr 2018 16:32 "About a two-minute run from the southwestern end of Vondelpark", da's een straal van pakweg twee kilometer voor een beetje hardlopen, dan zit je echt niet alleen maar in rijkeluisbuurten.
Het zal geen sociale huurwoning zijn, maar ik heb geen idee wat-ie betaalt en dat interesseert me eerlijk gezegd ook geen flikker. Maar dat mensen hier uit “tien minuten rennen naar het Vondelpark” al gauw de conclusie trekken dat het wel een onbetaalbaar paleis moet zijn, dat is me wat te gortig. Er wonen heel wat mensen met huurtoeslag in een woningbouwflatje op tien minuten rennen van het Vondelpark, hoor.
Vorsprung durch Pedantik
Dat hij praat als kermit de kikker?
Dat hij altijd met korte broek rijdt, zelfs bij -10?
Dat hij 2 kleine kids heeft die hij ook vaak meeneemt tijdens het sporten?
Dat hij vrienden is met Shane Miller?
Dat hij een iPhone heeft, ondanks zijn Microsoftverleden?
Dat hij geen Macbook heeft, maar een Windhoos-laptop?
Dat hij een Cervélo, Giant en een Canyon bezit?
Dat hij geobsedeerd is door lekker eten?
Dat hij altijd met korte broek rijdt, zelfs bij -10?
Dat hij 2 kleine kids heeft die hij ook vaak meeneemt tijdens het sporten?
Dat hij vrienden is met Shane Miller?
Dat hij een iPhone heeft, ondanks zijn Microsoftverleden?
Dat hij geen Macbook heeft, maar een Windhoos-laptop?
Dat hij een Cervélo, Giant en een Canyon bezit?
Dat hij geobsedeerd is door lekker eten?
Rijke papa (thrustfund)
-
- Forum-lid