Ik deed mijn bestelling van een voorraadfiets op zondag en mocht hem op woensdag thuis in ontvangst nemen.
Canyon
Wordt dit jaar 60 dus ik dacht laat ik me voor de komende 5 jaar nog 1 keer trakteren door een nieuwe bike aan te schaffen met de nieuwe gadgets: DI2 en schijfremmen.
(niet echt nodig natuurlijk maar lijkt me wel leuk/fijn)
Gezien leeftijd/ambitie ligt een Endurace voor de hand maar als ik inventariseer is die alleen te verkrijgen met 52/36.. Daar heb ik geen behoefte aan maar volgens de chat geen aanpassing mogelijk. Wordt verwezen naar de WMN uitvoering maar die gaat maar tot maat M.
Kortom geen comfort racer mogelijk met DI2/schijfremmen met compact 50/34..
Vindt het maar een vreemde keuze vanuit Canyon
(niet echt nodig natuurlijk maar lijkt me wel leuk/fijn)
Gezien leeftijd/ambitie ligt een Endurace voor de hand maar als ik inventariseer is die alleen te verkrijgen met 52/36.. Daar heb ik geen behoefte aan maar volgens de chat geen aanpassing mogelijk. Wordt verwezen naar de WMN uitvoering maar die gaat maar tot maat M.
Kortom geen comfort racer mogelijk met DI2/schijfremmen met compact 50/34..
Vindt het maar een vreemde keuze vanuit Canyon
Trek Domane ; Orbea Terra
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Omdat fietsfabrikanten geanalyseerd hebben dat mensen die 5000 euro uitgeven aan een racefiets, goedgetrainde atleten zijn die een 52/36 behoeven. Dat is niet meer de gemiddelde fietser.
Voorts begrijp ik jouw wens wel, ik zou proberen om Canyon eventjes te mailen of die bladen kunnen gewisseld worden.
Voorts begrijp ik jouw wens wel, ik zou proberen om Canyon eventjes te mailen of die bladen kunnen gewisseld worden.
Ik weet Uw maten niet, maar de dames uitvoeringen van de Endurace hebben wel een 50/34
Ander zadel er op en klaar.
(of idd ff mailtje naar Canyon sturen, al verwacht ik daar weinig van...)
Canyon is bang for buck in A kwaliteit.
Niet bepaald een fiets naar wens. Het is of je wens aanpassen naar het aanbod, of gaan kijken bij een LBS.
vlgs mij kun je die 36 zo vervangen voor een 39. Kost € 19,- bij Mantel.
36 heb je niet veel aan in NL.
Meneer wil graag 50 / 34, geen 52 / 39. En volgens mij is de combi 52 / 34 geen optie vanwege het te grote verschil.
Ik denk dat er idd niet veel anders op zit dan zelf 50 / 34 te plaatsen, dat ga ik zelf ook tzt doen nu mijn fiets binnen is. Ik heb in juni een paar dagen Franse bergen gepland en aangezien ik klim als een baksteen....
Ik denk dat er idd niet veel anders op zit dan zelf 50 / 34 te plaatsen, dat ga ik zelf ook tzt doen nu mijn fiets binnen is. Ik heb in juni een paar dagen Franse bergen gepland en aangezien ik klim als een baksteen....
Laatst gewijzigd door MaartenO op 06 apr 2018 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies dit dus.Bospaadje schreef: ↑06 apr 2018 13:11Canyon is bang for buck in A kwaliteit.
Niet bepaald een fiets naar wens. Het is of je wens aanpassen naar het aanbod, of gaan kijken bij een LBS.