Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Infinito GB
- Forum-lid
Een nieuw bottom bracket PF30 naar 24mm van Wheels MFG. De door de fm aangeraden bottom bracket van BBB heeft het wel 5 maanden en 800 winterse km’s uitgehouden. Niet voor herhaling vatbaar dus.
Verder nog een winkelmandje klaarstaan bij Isadore voor setje kleding ( echelon korte broek en shirt). Twijfel nog wel een beetje. Het is een stuk duurder dan LaPassione, wat ik nu gebruik en vraag mij dus af of het een verbetering is, met name op de langere ritten.
Verder nog een winkelmandje klaarstaan bij Isadore voor setje kleding ( echelon korte broek en shirt). Twijfel nog wel een beetje. Het is een stuk duurder dan LaPassione, wat ik nu gebruik en vraag mij dus af of het een verbetering is, met name op de langere ritten.
Bij Isadore moet je wachten op de sale en die is maar 1x per jaar.
- Infinito GB
- Forum-lid
Uieindelijk gaat het hoofdzakelijk om de kwaliteit en comfort. Als dat beide goed is wil ik de prijs er wel voor betalen.
Nu is comfort wel heel persoonlijk. Sommigen zweren bij Castelli, maar ik kan niet langer dan een uur op zowel de kiss air als de x2 zeem zitten.
LaPassione bevalt wel beter, maar daarvan valt de kwaliteit me iets tegen.
Nu is comfort wel heel persoonlijk. Sommigen zweren bij Castelli, maar ik kan niet langer dan een uur op zowel de kiss air als de x2 zeem zitten.
LaPassione bevalt wel beter, maar daarvan valt de kwaliteit me iets tegen.
Assos al geprobeerd? Vind ik persoonlijk nog altijd de fijnste broeken. Ze worden helaas wel grijs. Ik heb ook een Isadore broek, zit prima maar heeft wel een vrij dunne zeem.
- Infinito GB
- Forum-lid
Na nog wat reviews te hebben gelezen toch maar op 'place order" geklikt.
Een set Isadore Echelon in zwart besteld, met nog een paar Isadore sokken in zwart/wit.
Nu nog hopen dat de maat klopt. Heb de maattabel gebruikt. Met mijn 1.89m en 83kg kwam ik uitop maat L
Een set Isadore Echelon in zwart besteld, met nog een paar Isadore sokken in zwart/wit.
Nu nog hopen dat de maat klopt. Heb de maattabel gebruikt. Met mijn 1.89m en 83kg kwam ik uitop maat L
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, en renault roest in de folder en VW gaat nooit kapot.
De laatste paar jaar blijven Assos broeken prima zwart.
Less is bore
Bij mij niet..... Ik heb twee NeoPro's en die zijn allebei grijs geworden.
+ 1 Ook mijn 4 Neo Pro broeken blijven niet zo zwart als toen ze nieuw waren. Laten we zeggen dat 2 stuks op 80% grijsdekking zitten nu , mijn nieuwere 2 stuks zitten op 95% grijsdekking.
Zelf nog een Oakley Jawbreaker besteld - kijken of m'n insert glazen passen, anders kan de bril zo retour. Mijn ogen zijn de laatste 2 jaar aan nogal wat verandering onderhevig, en ik merk dan mijn Oakley Split Jacket bril op sterkte geen 100 % zicht meer geeft.
De insert moet eerst nog in het frame gepast worden - daarna glazen bestellen.
EDIT : Insert past perfect - helaas is de bril geleverd met de verkeerde lens - dus die mag retour en nieuwe komt er aan.
Zelf nog een Oakley Jawbreaker besteld - kijken of m'n insert glazen passen, anders kan de bril zo retour. Mijn ogen zijn de laatste 2 jaar aan nogal wat verandering onderhevig, en ik merk dan mijn Oakley Split Jacket bril op sterkte geen 100 % zicht meer geeft.
De insert moet eerst nog in het frame gepast worden - daarna glazen bestellen.
EDIT : Insert past perfect - helaas is de bril geleverd met de verkeerde lens - dus die mag retour en nieuwe komt er aan.
Laatst gewijzigd door rene op 07 apr 2018 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Net weer de postbode aan de deur met een hide my bell mini
Nu hebben allebei mn fietsen zn ding alleen is de mini niet echt ideaal heb ik gemerkt want je komt nog maar net bij de knopjes maar ach net is net genoeg
Nu hebben allebei mn fietsen zn ding alleen is de mini niet echt ideaal heb ik gemerkt want je komt nog maar net bij de knopjes maar ach net is net genoeg
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Cassette Ultegra 11-30 , maar wordt samengesteld als 12-30 met een 16-17-19 ipv 15-17-19. Ik heb nog even gedacht om een 14-28 bij te bestellen om de ideale 13-30 samen te stellen icm 39-50 crankstel.
Ook nog een 3T Ergonova Team carbon stuur 42cm gekauft.
Ook nog een 3T Ergonova Team carbon stuur 42cm gekauft.
Laatst gewijzigd door rene op 10 apr 2018 13:27, 4 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Infinito GB
- Forum-lid
Strookt niet echt met je onderschrift.