Hij mocht als eerste van quick step aanvallen . En het feit dat hij niet meereed om Sagan terug te halen.....
Wielerseizoen 2018
- LongTallErne
- Forum-lid
Knappe race van Sagan,
Ben benieuwd wat Tommetje nu te zeggen heeft over deze "sleper"
Ben benieuwd wat Tommetje nu te zeggen heeft over deze "sleper"
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
tnx !walter- schreef: ↑08 apr 2018 18:01 In de uitslag staat wout 13de
https://www.nieuwsblad.be/sportwereld/t ... origin=nbo
De vraag is hoe dan?
De wedstrijd werd beslist door Sagan die 0p het juiste moment hard naar voren reed volgens de Hennie Kuiper doctrine.
Hij had dan de mazzel dat hij nog wat assistentie kreeg uit de oorspronkelijke kopgroep.
Was Terpstra net voor dat moment gegaan had hij ook een kans gehad, maar hij had het , net als Sagan, alleen moeten doen.
Stybar en Gilbert bleken uiteindelijk toch niet in heel goede doen of ze waren opgebrand na hun te vroege escapades.
De wedstrijd werd beslist door Sagan die 0p het juiste moment hard naar voren reed volgens de Hennie Kuiper doctrine.
Hij had dan de mazzel dat hij nog wat assistentie kreeg uit de oorspronkelijke kopgroep.
Was Terpstra net voor dat moment gegaan had hij ook een kans gehad, maar hij had het , net als Sagan, alleen moeten doen.
Stybar en Gilbert bleken uiteindelijk toch niet in heel goede doen of ze waren opgebrand na hun te vroege escapades.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik vraag mij och af of er nu iemand gestopt is? Bij een hartstilstand zijn de eerste minuten cruciaal om te reanimeren. Men moet toch gezien hebben dat het ernstig was, of "de koers voor alles"? En in de volgwagens moeten er toch genoeg mensen zitten die een EHBO-cursus hebben gevolgd?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.