Walter, ik denk dat het voor het forum beter is dat je je antwoorden niet opsplitst in verschillende postings.
Het is fijn voor jou dat jij de uitslag van de rechtzaak al kent. De zaak handelt overigens niet over het bankroet van LA maar over de claims van de terug te betalen sommen door LA. Zelfs als die al boven de 100 milj dollar zouden oplopen is het nog niet zeker dat dit tot een faillissement leidt.
Ik kan niet anders stellen dat het determinerend is dat je je verkneukelt in zijn mogelijk faillissement.
LA zal trouwens altijd geld hebben, gewoon omdat hij een winnaar is, niet alleen op de fiets maar ook met het woord. Mensen zijn nog altijd bereid om (stevig) te betalen om naar LA te komen luisteren.
Tip: luister eens naar z'n podcasts.
is waar dat ik een paar woorden weggelaten had. Beter had ik geschreven dat ik vind dat wij lance beter negeren. Maar ik verwachte dat de meeste lezers wel doorhebben dat het mijn mening.
En het is waar: soms is het zeer moeilijk te geloven dat er nog mensen zijn die hem willen verdedigen.
Eigenlijk is het niet moeilijk om te geloven hoor, het is gewoon de realiteit. Misschien heb je wel een probleem om de werkelijkheid onder ogen te zien.
En het is niet dat er 'nog mensen zijn ....' zoals je stelt. Het is een hele grote groep mensen, in alle wielercafe's, toeristenclubs waar ik wel eens vertoef is een heel erg grote meerderheid die vindt dat ze LA nu wel genoeg gekloot hebben.
Maar die sportrechtbank heeft hem levenslang geschorst. Dat lijkt me toch logisch dat je hem dan anders behandelt dan mensen met een kortere straf?
Waarom zou dat zo zijn? Zijn straf is uitgesloten worden van competities, waarom zou hij dan niet mogen optreden in de media, dat staat nergens in een uitspraak of vonnis.
Dat moraalridders zichzelf zoiets willen opleggen is hun zaak, maar dat opdringen aan de anderen is er wel over.
Dat andere renners als VanderPoel, Merckx etc betrekkelijk lage straffen kregen heeft met de tijdsgeest te maken. Dezelfde overtredingen zouden nu anders bestraft worden.
Moet je eens lezen hoe het dopingsklikje rond floyd landis en lance Armstrong, Greg lemond hebben afgedreigd: wordt je heel stil van....
Als de namen lemond en Armstrong samen vernoemd worden komt me een zeer dure smaak in de mond van walging over het gedrag van diens laatste. Dat die laatste nog fit zou zijn, zal me wordt wezen.
Waar haal je trouwens dat lemond obese is?
Ik ben niet onder de indruk van die zogenaamde bedreigingen ... Misschien ben ik niet zo naief; als je dat vergelijkt met het bedrijfsleven....
Ik heb enkele jaren geleden Lemond in de tour gezien, hij trachte een podium op te klimmen, buik hing in de weg, omg hoe kan je je zo laten gaan....
Whatever Lemond, Landis, Andreu, en de andere losers....Zonder Napoleon had niemand het nu nog over Wellington gehad, andersom daarentegen....