Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Dit is verdwenen sinds ze via de heatmaps militaire kampen konden ontdekken
Maar ik heb hier een trukje voor gevonden: je kan nog altijd segmenten zoeken/ontdekken. Dan zoom je in op de plek waar die koers is en dan ga je bij de segmenten naar enkele activiteiten kijken. Zo heb ik al ritten en wedstrijden gevonden die ik op geen enkele andere manier terugvond
Maar ik heb hier een trukje voor gevonden: je kan nog altijd segmenten zoeken/ontdekken. Dan zoom je in op de plek waar die koers is en dan ga je bij de segmenten naar enkele activiteiten kijken. Zo heb ik al ritten en wedstrijden gevonden die ik op geen enkele andere manier terugvond
Ik krijg de laatste dagen Kudo's van schaars geklede en mij totaal onbekende dames.
Ik heb zo 1-2-3 niet kunnen vinden hoe je Kudo's verwijderd.
Weet iemand hoe dat moet of kan dat inderdaad niet? Wellicht vragen aan Strava zelf?
Ik heb zo 1-2-3 niet kunnen vinden hoe je Kudo's verwijderd.
Weet iemand hoe dat moet of kan dat inderdaad niet? Wellicht vragen aan Strava zelf?
Courir c'est mourir un peu
Same here. Ik had al zo het vermoeden dat het de dame in kwestie niet specifiek om mij te doen was..
Vraag me wel oprecht af wat het idee erachter is. Ik kan me zo snel geen scam via strava voorstellen, maar misschien ben ik naïef.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Goedendag,
hoe kan ik een gereden rit omzetten naar route?
Dank
hoe kan ik een gereden rit omzetten naar route?
Dank
-
- Forum-lid
Dank, ga ik proberen.
Gelukt
Gelukt
Na een aantal maanden niet fietsen viel het me vandaag op dat er bij de export van mn gps data vanuit Sigma Data Center naar Strava wat mis gaat; er ontstaan snelheidspiekjes. Piekjes zijn vrij regelmatig, ca elke 800m. Snelheid gaat dan ca. 5sec ongeveer 5km/h omhoog, zie bijgevoegd plaatje.
Is inmiddels bij mn laatste 2 ritten gebeurd.
Iemand hier ook ervaring mee, en enig idee hoe dit te verhelpen is?
Is inmiddels bij mn laatste 2 ritten gebeurd.
Iemand hier ook ervaring mee, en enig idee hoe dit te verhelpen is?
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond