Situatie met VW is heel iets anders, daar gaat het om leverancier, klant en product. Ga ik verder niet op in.
US Postal (weet verder niks over het bedrijf) is dus een filantropische instelling die zomaar geld uitdeelt aan bv. sporters??????
Denk het niet. Ze hadden zeker een reden om een wielerploeg voor miljoenen te sponsoren. Welke? Geen idee.
Tenminste als naamsbekendheid de reden niet is, wat dan wel.
Ik ga er vanuit dat ze tot einde contract als (hoofd)sponsor tevreden waren over de tegenprestatie van het team. Anders waren ze eerder opgestapt. Ze hebben dus profijt gehad van deze deal Geen reden dus om geld terug te eisen.
walter- schreef: ↑11 apr 2018 23:49
Bedoel je dat de andere te veel de mantel van de liefde krijgen toe geworpen of lance te weinig?
Dat bedoel ik inderdaad. Armstrong wordt nog steeds verkettert terwijl Virenque als god in de ronde van Frankrijk rondloopt. Contador oa. mocht gewoon weer meefietsen en weer anderen (Boogerd, Rasmussen) vinden na schorsing weer hun plaats in het volgpeloton. Om het verder maar niet over Merckx en Zoetemelk te hebben. Zij reden toch ook in een tijd dat in iedere hotelkamer de schilderijen van de muur werden gehaald.