Ik snap sowieso niet dat dat niet 1 ding is. Het zijn iedere keer van die kleine stapjes zonder dat het echt vernieuwd is. En zo lastig is het niet om een gecombineerde verbinding te maken. Accu en mainunit in frame en draadloos shifters.ericpeters schreef: ↑11 apr 2018 11:12Je zou contactpunten kunnen maken ter plaatse van de derailleur montage
Campagnolo naar 12-speed ?
Grote probleem is de patenten.
Shimano schijnt ook grote moeite te hebben om om de patenten van SRAM heen te werken, maar ze schijnen toch een eindje te zijn met draadloze Di2 groep. Naar verluidt binnen 2 jaar op de markt.
Shimano schijnt ook grote moeite te hebben om om de patenten van SRAM heen te werken, maar ze schijnen toch een eindje te zijn met draadloze Di2 groep. Naar verluidt binnen 2 jaar op de markt.
Het is inmiddels geen gerucht meer maar een feit.
Zowel Record als Super Record komen in 12 speed;
https://www.fiets.nl/2018/04/09/campagn ... ieuwsbrief
Zowel Record als Super Record komen in 12 speed;
https://www.fiets.nl/2018/04/09/campagn ... ieuwsbrief
Het gaat niet om een 18 , maar dat je voorlopig vast zit aan 11-29 of 11-32 betekent dat de nieuwbakken 12 speed rijder minder nuttige kransen heeft dan ik met mijn 9 stuks 100% vrij te kiezen kransjes.
En het staat nog te bezien of er uberhaupt iets kleiner op kan dan 29 als grootste krans.
En het staat nog te bezien of er uberhaupt iets kleiner op kan dan 29 als grootste krans.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13753
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Daarvoor zouden we het cassette ontwerp eens goed moeten zien, maar de kans dat er niet kleiner op kan zit er zeker in! en dan............ is 12 speed hier in ons landje vrij nutteloos
Die 11 zit er als spacer zodat je 34-12 kunt rijden wat nagenoeg gelijk is aan 50-18. Uiteraard heb je dan meer slijtage maar daar vaart Campagnolo wel bij (en Sram evenveel).
Campagnolo Ultra Dork
Oké,andere onderbouwinghet is eenvoudiger naar 16-17 en 19-21 te schakelen op geaccidenteerd terrein.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
Kijkend naar het logo op de nieuwe Bora's WTO denk ik dat er een stukje logo geschiedenis naar de verdommenis wordt geholpen, al ingezet op eerdere versie's, maar wordt nu toch wel een beetje te....
Voor de echte Campa fans moet dat toch echt pijn doen...
Daar koop je toch juist die topgroep voor. een beetje tussen de 16 en 21 op en neer flipperen gaat met een Tiagra of Veloce groepje ook prima .
Campagnolo Ultra Dork