ISAAC
-
- Forum-lid
Mijn ervaring is dat ze garantie snel oppakken. Alleen moet je het wel via je FM regelen. Ik had een kapotte zadelstrop eerst met Tehava gebeld maar verwezen me naar de FM. Een dag later heb ik het daar kosteloos kunnen afhalen. Ik had de schroef zelf kapot gedraaid dus vond dat wel erg netjes.
Is je mail wel aangekomen?
Is je mail wel aangekomen?
-
- Forum-lid
Volgens de site zijn het 25mm schwalbe one banden.
Bij Limburgs mooiste vorig jaar gaven ze aan 28mm wel zou passen afhankelijk van velg en band maar ze 25 mm adviseren.
Bij Limburgs mooiste vorig jaar gaven ze aan 28mm wel zou passen afhankelijk van velg en band maar ze 25 mm adviseren.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Waarom is dit een twijfelpunt?
Als jij het een mooie fiets vindt, en de fiets qua geometrie past, dan maakt het toch geen fluit uit of er een label "dames-", "aero-", "endurance-", "gravel-", "allround-" fiets opgeplakt is door een fabrikant of door mensen hier?
Maar, voor wat het waard is, als ik naar de foto's kijk lijkt het mij gewoon een racefiets. Niets extreems (niet extreem aero, maar ook niet extreem comfort oid).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Waar heb je hem gekocht en hoe bevalt die?
Gekocht bij Belga Fietsen.
Helaas door drukte nog niet heel veel kunnen fietsen maar wat er gefietst is bevalt tot nu toe echt prima.
Heeft iemand een idee wanneer ISAAC hun modellen 2019 kenbaar gaan maken?
Ben me aan het oriënteren voor een nieuwe fiets en heb de BOSON bovenaan mn lijstje staan. Weet niet of de kleurstelling blijft zoals deze nu is of wellicht meer zwart of meer wit gaat worden en of ik hier op wil wachten.
Ben me aan het oriënteren voor een nieuwe fiets en heb de BOSON bovenaan mn lijstje staan. Weet niet of de kleurstelling blijft zoals deze nu is of wellicht meer zwart of meer wit gaat worden en of ik hier op wil wachten.
Ik heb contact met Isaac via email gehad en er wordt in september meer bekend gemaakt. Geen word over nieuwe frames/geometry etc... misschien blijft het bij huidige doorlopende modellen.mielos81 schreef: ↑28 aug 2018 12:27 Heeft iemand een idee wanneer ISAAC hun modellen 2019 kenbaar gaan maken?