Wat heb jij voor het laatst gekocht?
CO2 pompkop + 2 patronen bij de Action voor wel 5 euro.
En heb je hem al getest? Als het een beetje werkt is het interessant. Op zo'n Tommasini kun je natuurlijk niet met een pomp op het frame gaan rijden...
Zelf gekocht:
Road runner Saddle Roll:
Crane Suzu mini bel:
Kink Cage rvs bidonhouders en een setje Centaur pedalen met twee setjes plaatjes.
Zelf gekocht:
Road runner Saddle Roll:
Crane Suzu mini bel:
Kink Cage rvs bidonhouders en een setje Centaur pedalen met twee setjes plaatjes.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 15 apr 2018 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Ik heb 'm natuurlijk meteen getest en hij werkt prima. Ten opzichte van m'n andere pompkop van Lesnie heeft ie wel één klein nadeel en dat is dat ie geen draaiknop heeft. Het is dus kop erop, drukken en blazen. Een beetje gas erin is dus niet mogelijk. Maar goed, in principe heb je dat ook niet vaak nodig.
Wat ik bij m'n Lesnie wel eens gehad heb, is dat ik vergeten was na afloop de knop dicht te draaien. De volgende keer dat ik leek reed schroefde ik het patroon erin en begon ie dus meteen te blazen Gelukkig heb ik altijd 2 patronen bij me, dus ik kon gelukkig wel verder bollen.
Wat ik bij m'n Lesnie wel eens gehad heb, is dat ik vergeten was na afloop de knop dicht te draaien. De volgende keer dat ik leek reed schroefde ik het patroon erin en begon ie dus meteen te blazen Gelukkig heb ik altijd 2 patronen bij me, dus ik kon gelukkig wel verder bollen.
-
- Forum-lid
Heb 3 dagen vrijgenomen en ben in friesland en terschelling gaan fietsen.
Af en toen een grindpad en de rest op de weg.
Was best leuk.
Fijne fiets. Waar genoeg bagage op mee kan en waar dikke banden in kunnen.
En alsof de duvel ermee speelt... vandaag nogmaals gebruikt. Medefietser geholpen die z’n pomp was vergeten.
Ik heb hem nog niet thuis maar hij zou waterdicht moeten zijn. Ik ga er ook niet achter komen want hij is puur voor gebruik op de "prachtig lente en zomerweer" fiets. Ik heb vooral gekeken naar de grootte, geen bandje om de zadelpen het kleurtje en dat het iets is dat je niet dagelijks ziet. De kwaliteit schijnt heel goed te zijn en de prijs (bij Velotastic) viel best mee in vergelijking met de b.v. de Silca Seat Roll. Blackburn heeft er ook een maar alleen in een vies kleurtje.
Campagnolo Ultra Dork
- 2e Silca Seat Roll voor mijn andere fiets. Duur maar IMHO het geld waard.
- SRAM Red 22 ketting
- nieuw binnenwerk voor mijn kettingwasstraat van Parktool
- SRAM Red 22 ketting
- nieuw binnenwerk voor mijn kettingwasstraat van Parktool
- Marcopfiets
- Forum-lid
Niet gekocht maar gekregen, een Lidl montagestandaard voor de fiets. Hoef ik ze niet meer op de kop te zetten.