Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- alliance_0
- Forum-lid
Persoonlijk nog nooit dit probleem tegen gekomen. Wahoo op het stuur en telefoon in de zak op de rug met soms wel tot twee lagen kleding er over geeft bij mij geen verbindingsproblemen.
Ik zag (wellicht in dit topic) een linkje langskomen met verwachte upgrades. Daar meen ik te hebben gelezen dat Waho met een opvolger bezig is voor later dit jaar. Ik ben me al een tijdje aan het orienteren voor een opvolger voor mijn edge800, die steeds vaker uitvalt etc. Maar hij doet het nog ....
De hammerhead stond op mijn shortlist, maar die is er afgekukeld, toen ik hem in het echt zag. Koelkast zonder beebjes gaat hem niet worden... .
Garmin heb ik altijd probleemloos gebruikt, maar ik wil eens wat anders. Heeft iemand wellicht meer info over de nieuwe wahoo?
De hammerhead stond op mijn shortlist, maar die is er afgekukeld, toen ik hem in het echt zag. Koelkast zonder beebjes gaat hem niet worden... .
Garmin heb ik altijd probleemloos gebruikt, maar ik wil eens wat anders. Heeft iemand wellicht meer info over de nieuwe wahoo?
-
- Forum-lid
er is helemaal geen zicht op een nieuwe Wahoo.
Je bedoeld hoogstwaarschijnlijk deze link: http://gpsrumors.com/Bospaadje schreef: ↑12 apr 2018 09:30 Ik zag (wellicht in dit topic) een linkje langskomen met verwachte upgrades. Daar meen ik te hebben gelezen dat Waho met een opvolger bezig is voor later dit jaar. Ik ben me al een tijdje aan het orienteren voor een opvolger voor mijn edge800, die steeds vaker uitvalt etc. Maar hij doet het nog ....
Volgens dat gerucht zou het om een gps watch gaan... dus geen opvolger voor de Bolt
-
- Forum-lid
Dus je had af en toe foute elevation, hebt Wahoo gecontacteerd, en zij hebben jou een nieuw exemplaar gestuurd? Heeft de (web)winkel waar je jouw unit gekocht hebt ook iets ondernomen?
Sorry, maar het had niks met elevatie te maken (zoals ik ook al aan gaf in het ticket naar Wahoo). Het probleem was dat de BOLT op de afdalingen van het GPS signaal een rechte lijn van maakte.
Ik heb gekocht via de Wahoo website en zij hebben de garantie verder afgehandeld. Bijzonder goed trouwens.
Ik heb gekocht via de Wahoo website en zij hebben de garantie verder afgehandeld. Bijzonder goed trouwens.
Ik denk een foutje, hij stond er 2 keer op, ik twijfelde nog of het dan misschien een refurbished exemplaar zou zijn. Maar hij is gewoon nieuw. De ochtend erna stond hij er niet meer, en was hij weer 239.. vaag!
Dagaanbieding ofzo? Is nu weer 239...
Het lukt me trouwens niet mijn snelheidssensor te koppelen. De cadanssensor pakte ie wel direct. Weet iemand of je ook handmatig een sensor kan koppelen?