AGR 2018
Aan die laatste bevoorrading moeten ze toch wel iets gaan doen. Veel volk ok, maar dan nog een bevoorrading inrichten op een moeilijk toegankelijke plaats is om problemen vragen. Heb zowel de laatste honderden meters voor de bevoorrading en de eerste honderden meters na de bevoorrading al wandelend moeten afleggen.
Op de bevoorrading zelf is dan zo weinig plaats dat men amper iets van eten of drinken te pakken krijgt...
De bevoorradingplaats die ze enkele jaren terug gebruikten enkele kilometers verder, was dan toch veel geschikter...
Toen ik de Loorberg opreed, lag er een man op de grond die ze aan het reanimeren waren. Iemand enig idee hoe het met de betrokken man is?
Toen ik om 16 uur de meet overreed, was ook daar blijkbaar iemand gevallen.
Hoop dat het met de betrokkenen allemaal in orde is gekomen...
Op de bevoorrading zelf is dan zo weinig plaats dat men amper iets van eten of drinken te pakken krijgt...
De bevoorradingplaats die ze enkele jaren terug gebruikten enkele kilometers verder, was dan toch veel geschikter...
Toen ik de Loorberg opreed, lag er een man op de grond die ze aan het reanimeren waren. Iemand enig idee hoe het met de betrokken man is?
Toen ik om 16 uur de meet overreed, was ook daar blijkbaar iemand gevallen.
Hoop dat het met de betrokkenen allemaal in orde is gekomen...
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5615
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Dit lijkt een soort spookverhaal, idd vroeg gestart voor de 236 km, maar rond 9:45 terug van de blauwe lus en dan sluit je zo ongeveer op het drukste moment aan bij de 150 kilometers rijders. hoewel ik wel het idee had dat de 150 kilometer rijders ook wat vroeger waren gestart vanwege het mooie weer. Anders wel eens drukker gezien.
Nietemin alles weer op eigen tempo en met ruimte op kunnen fietsen, net zoals alle voorafgaande jaren.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik heb je advies gevolgd en precies hetzelfde gebeurde: de hardrijders op de loorberg etc kwamen vanaf de camerig in de problemen en de kruisberg nauwelijks nog op. Ik begon rustig, ging pas vanaf camerig reserves aanspreken, alle heuvels in 2e deel werden een PR. Heerlijk .nijkie schreef: ↑03 apr 2018 19:37Naarmate de rit vordert ga je dat steeds sneller voelen,tot de pijp leeg is.
Ik zie het regelmatig wanneer ik met een paar fietsmakkers ga rijden.De 1ste 3-4 pukkels knallen ze omhoog ik rij er rustig achteraan en peddel verder als zij nog aan het uithuigen zijn.Einde van de rit hebben ze de pap op en gaat het harken beginnen.En ik de gek fiets vrolijk omhoog,ook in het Rode ondertussen maar wel met genoeg kracht in de benen nog.
Een wattage meter geeft het exact weer wat je aan het doen bent in combinatie met een hartslag meter.