Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid HC
Waarom heb jij de klep niet omhoog van je koerspet?
Omdat je er dan uitziet als een volslagen idioot.
- Tracing_NL
- Forum-lid
@ Havana: +1 Halleluja. Dacht dat ik de enige was die er zo over denkt.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
-
- Forum-lid
Dit.
Verder heb ik er weinig mee. Klep omhoog heeft geen functie (niet functioneel, niet esthetisch).
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik heb geen idee waar ik deze zou kunnen plaatsen, dus dan maar hier in de vorm van een “domme vraag”...
Waarom zijn er mensen die een flauw onderschrift niet snappen?
Ik kreeg net een Pb:
Toch wel leuk eerlijk gezegd..
Waarom zijn er mensen die een flauw onderschrift niet snappen?
Ik kreeg net een Pb:
Beste
Graag wil ik u er op wijzen dat jarig zijn NIET gezond is. Sterker nog, het is één van de ongezondste dingen ter wereld.
Jarig zijn is net als roken zelden de directe oorzaak van de dood, maar dragen wel hier aan bij. Jarig zijn heeft een sterke correlatie met ziekten als Alzheimer, cardiovasculaire aandoeningen, Parkinson, en depressie. '
In 2016 zijn er in Nederland veel mensen overleden, 1646 van deze mensen hadden tussen de 30 en 35 verjaardagen mee gemaakt. Van de mensen die tussen de 70 en 75 verjaardagen hadden meegemaakt, hebben 18365 het jaar 2016 niet overleefd.
Dit is ruim het tienvoudige sterfte gevallen door een extra 40 verjaardagen. Daarbij komt ook nog dat de bevolkingsgroep 30 - 35 verjaardagen ongeveer 33% groter is en daarmee ook meer kans heeft op sterftegevallen dan de groep met 70 tot 75 verjaardagen.
Ik hoop dat u in de toekomst verjaardagen serieus zal nemen en deze 'mensen killers' niet op uw profiel zal aanmoedigen.
Groeten,
Elwin Flaman
Toch wel leuk eerlijk gezegd..