Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Pabo is failliet, er is dus een slotje op de deur daar in Walsoorden.
https://www.ad.nl/economie/online-sekss ... ~af935ce2/
https://www.ad.nl/economie/online-sekss ... ~af935ce2/
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Roeckl Bellavista omdat mijn huidige handschoenen uit elkaar vallen...
Giro Cinder MIPS Omdat mijn huidige helm al uit 2013 komt en helmen schijnbaar maar een paar jaar meegaan, ook zonder vallen. Hij zit al gelijk een stuk fijner dan mijn vorige (BBB Taurus) en is veiliger (MIPS) dus wel de uitgave waard.
Giro Cinder MIPS Omdat mijn huidige helm al uit 2013 komt en helmen schijnbaar maar een paar jaar meegaan, ook zonder vallen. Hij zit al gelijk een stuk fijner dan mijn vorige (BBB Taurus) en is veiliger (MIPS) dus wel de uitgave waard.
Na al meer dan 5 keer te zijn gevallen op de MTB en daarbij de helm bedankt dat deze er zat maar besloten dat het tijd werd voor een nieuwe. Het weer een Giro geworden. Maar geupgrade van een Ionos naar een Synthe Matte Charcoal Frost en maar een nieuw ondershirtje van Craft
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
2x Powercage rood voor mijn Time
- Marcopfiets
- Forum-lid
Lezyne lite drive s pompje:
- Marcopfiets
- Forum-lid
Ik blijf bezig. Mijn rugzak viel van ellende uit elkaar. Ik had wel een andere maar die was toch iets te groot, dus deze gekocht:
De middelste. Een Timbuk2 raider, speciaal voor fietsers ontwikkeld (forenzen dat dan weer wel). Ik ga hem op mijn toertochten gebruiken.
De middelste. Een Timbuk2 raider, speciaal voor fietsers ontwikkeld (forenzen dat dan weer wel). Ik ga hem op mijn toertochten gebruiken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat pompje is top!
#hepumzellufook
#hepumzellufook
Less is bore
Totdat je een keer vergeet je ventielkernen vast te draaien... been there, done that.
Heb de mijne weer verkocht en gebruik nu al heel wat jaartjes CO2 patronen. Bevalt uitstekend.
Heb de mijne weer verkocht en gebruik nu al heel wat jaartjes CO2 patronen. Bevalt uitstekend.