Ervaring webshops
Nog even een hele prettige ervaring met Mantel. Ik heb ik november een verkeerde Ultegra cassette gekocht(kwam ik verleden week achter) en normaal zit er 30 dagen gratis retourrecht op. Ze deden totaal niet moeilijk dat die termijn inmiddels is verstreken en ik kan hem gratis weer terug sturen(ondanks dat ik zelf wel de retourkosten wil betalen), maar dat hoefde niet.
Ja, met Mantel en Futurum is het prettig zaken doen is ook mijn ervaring.
En met m'n locale fietsboer al moet ik daar wel iets meer trekken als er iets niet naarmijn zin is. Tenslotte komen we er wel uit, dat dan ook wel weer...
En met m'n locale fietsboer al moet ik daar wel iets meer trekken als er iets niet naarmijn zin is. Tenslotte komen we er wel uit, dat dan ook wel weer...
...
-
- Forum-lid
Naar mijn ervaringen (en zoals te lezen ook die van vele anderen) wel. Hoewel er op de site ook wel eens 'Op Voorraad' wil staan zonder dat dit zo is... Al een keer of 3 zonder problemen geleverd. De laatste keer was dat echter niet zo. Product stond op voorraad, vervolgens niet geleverd. Hiervan krijg je vervolgens geen bericht. Leverdatum is zo nog 4 keer uitgesteld zonder dat daar bericht van komt, hier moet je zelf voor bellen om daar achter te komen.
De klantenservice kan vervolgens niets voor je betekenen, alleen van informatie voorzien.
Mijn advies bij Athleteshop: Alleen kopen als je geen haast hebt of even van tevoren bellen of het product ook echt op voorraad is. Maar als het geen haast heeft kan je misschien wel beter over de grens shoppen...
19.05-20.00 uur KASSA
Hét consumentenprogramma met actuele,
relevante en creatieve reportages,
spannende confrontaties en handige
tests.Presentatie:Brecht van Hulten.
Gescheld in videogames.Woorden als Kut
en Fuck zijn gamers niet vreemd.Wat kun
je er als ouder tegen doen? Criminelen
proberen steeds weer op nieuwe manieren
bij je geld te komen.Zo ook via
Marktplaats.
Bestel je een kerstcadeautje voor je
man, heb je het na een maand nog steeds
niet.Consumenten ervaren problemen met
bestellingen van Athleteshop.
Hét consumentenprogramma met actuele,
relevante en creatieve reportages,
spannende confrontaties en handige
tests.Presentatie:Brecht van Hulten.
Gescheld in videogames.Woorden als Kut
en Fuck zijn gamers niet vreemd.Wat kun
je er als ouder tegen doen? Criminelen
proberen steeds weer op nieuwe manieren
bij je geld te komen.Zo ook via
Marktplaats.
Bestel je een kerstcadeautje voor je
man, heb je het na een maand nog steeds
niet.Consumenten ervaren problemen met
bestellingen van Athleteshop.
Previous name Jansen01
- Supergrover
- Forum-lid HC
Uitzending van vanavond?
Was een goed verhaal over athleteshop, sportief dat de eigenaar ook verantwoordelijkheid nam. Ben benieuwd of er daadwerkelijk beterschap komt. heb zelf alleen postieve ervaring met het bedrijf en ik heb er een keer of 6 wat besteld het afgelopen half jaar.
-
- Forum-lid
Overzichtje gemaakt van facturen die ik op de webshop sites of in m'n mail kon terugvinden. Eigenlijk allemaal positieve ervaringen. Slechts enkele keren retour (2x prima verwerkt door Mantel) en een keer dat Futurumshop iets niet kon leveren (werd goed over gecommuniceerd en uiteindelijk nageleverd - was ook nergens anders op voorraad).
Heb de "Prijs" kolom maar weggelaten, met 2 Canyon fietsen, lichtgewicht carbon spul en Italiaanse kleding en schoenen loopt dat nogal snel uit de hand
Heb de "Prijs" kolom maar weggelaten, met 2 Canyon fietsen, lichtgewicht carbon spul en Italiaanse kleding en schoenen loopt dat nogal snel uit de hand
Code: Selecteer alles
Jaar Shop Aantal bestellingen
2013 Mantel 3
2013 Rose 1
2013 Salden 1
2013 Bike24.de 1
2013 Gustav Sport 1
2013 GPSpuntnl.nl 1
2014 Mantel 3
2014 Rose 1
2014 bike-components 1
2014 Salden 1
2015 Mantel 3
2015 Sportswearonlin 1
2015 Futurumshop 2
2015 Golfstorehollan 1
2015 Decathlon 1
2015 Canyon 1
2016 Mantel 3
2016 Salden 1
2016 Bike24.de 1
2017 Canyon 3
2017 Mantel 2
2017 Futurumshop 6
2017 Hopmans 2
2017 Cyclewear 1
-
- Forum-lid HC
Iemand ervaring met r2-bike.com?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ja, is een 1-pitter. Duitser. Betrouwbaar.