Canyon
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Hoeft niet, maar bij een goed afgestelde fiets is het niet nodig.
-
- Forum-lid
Nee hoeft niet mag wel. Graag zelf is niet echt mooi he
-
- Forum-lid
Waarvoor dient het eigenlijk? Dat de ketting er niet zou af vallen, of ter bescherming van vuil?
Moet natuurlijk wel. Met die plastic ring erachter word je niet serieus genomenjapiecarbon schreef: ↑29 apr 2018 20:06 Hoeft niet, maar bij een goed afgestelde fiets is het niet nodig.
-
- Forum-lid HC
Wordt er niet beter op als je tevens het hele pakket meegeleverde reflectoren monteert (of hebben ze die bij canyon inmiddels geschrapt).Moet natuurlijk wel. Met die plastic ring erachter word je niet serieus genomen
Krijg dezelfde. Al vanaf begin maart in bestelling en na heel veel uitstel als het goed is volgende week in huis.
Kreeg vandaag een mail van Canyon met hopelijk de laatste uitstel. Stond in dat ze een extraatje in de doos stoppen. Iemand een idee wat dat gaat zijn?
Kreeg vandaag een mail van Canyon met hopelijk de laatste uitstel. Stond in dat ze een extraatje in de doos stoppen. Iemand een idee wat dat gaat zijn?
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Ik heb nu een zwarte en wilde wat anders. Nog een poosje getwijfeld tussen blauw en zilver , maar het is dus toch de zilveren geworden. Het was uiteindelijk jouw foto's die de doorslag gaf.
@marsman: dat is wel raar want hij heeft heel lang gewoon op voorraad gestaan. Alleen ca. half april stond hij een weekje niet op voorraad.
@marsman: dat is wel raar want hij heeft heel lang gewoon op voorraad gestaan. Alleen ca. half april stond hij een weekje niet op voorraad.
Goede keuze! Hij is in het echt ook veel mooier dan op de foto's van de Canyon site.RobiOne schreef: ↑01 mei 2018 05:58 Ik heb nu een zwarte en wilde wat anders. Nog een poosje getwijfeld tussen blauw en zilver , maar het is dus toch de zilveren geworden. Het was uiteindelijk jouw foto's die de doorslag gaf.