Vandaag gefietst in 2018
Voor de telefoon heb ik een tijdje een losse gps tracker (grappig ding zo groot als een lucifer doosje) gehad en in m'n fietscamera zit ook een broodkruimelspoor. Alleen ik wil het onderweg allemaal niet zien.
Geen idee wat ik met deze kennis zou willen doen. Maar ik kan me voorstellen dat het iets is wat jij wel leuk vindt. Sommigen willen het met 3 cijfers achter de komma hebben.
Ik hoef helemaal niks 3 achter de komma. Integendeel. Alleen als ik een middag gefietst heb denk ik zal 100km zijn. Kijk ik op m'n telefoon is het 93 of soms 103.
ok, Bon
-
- Forum-lid HC
De 11e keer op rij in Mallorca in de Meivakantie en deze keer heb ik het record zo min mogelijk fietsen helaas met 100% verbroken. slechts 2 dagen droog en daarbij ook nog ziek laat de teller stoppen op 250km, helaas.
- Sweety2008
- Forum-lid
Is ook minder stressvol denk dat ik dit ook eens ga proberen. Geen gedoe met cadans en gemiddelde snelheid.
Ghost Nivolet 6LC
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wat is daar nou stressvol aan. Het is informatie, meer niet.
Ik dacht dat je de gemiddeldes al lang achter je gelaten had, en de cadans vond je toch ook niet belangrijk?Sweety2008 schreef: ↑04 mei 2018 18:46Is ook minder stressvol denk dat ik dit ook eens ga proberen. Geen gedoe met cadans en gemiddelde snelheid.
Ik heb sinds kort een cadansmeter, Hij zit er op, ik kijk na afloop nog wel eens wat het "gemiddelde" was. Maar het kan me verder helemaal niet boeien. Ik ga er ook niet zwaarder of lichter door fietsen.
Wat ik al vermoedde, maar nu zeker weet, is dat ik met klimmen juist een relatief hoge cadans heb.
Vandaag met @csteenbe de Schwarzer Mann route gereden in de Eifel. Prachtige rit die van de Ruhr-Eifel door België naar de Vulkaan-Eifel loopt en weer terug. De terugweg was een ouderwets potje "steilewandrijden". De hele dag prachtig weer en zo goed als geen mens tegengekomen.
Ik was vandaag mijn puffer vergeten dus ik kon helaas geen "Froompje" doen, niet slim als je net 4 dagen in bed hebt gelegen met een luchtweginfectie. Afijn na 80% van de route was het beste er bij mij af, ik kreeg nauwelijks lucht en toen moesten we de verschrikkelijke Grünentalstrasse nog op... Die overleefd en met 170 km / 3100 hm bij Gasthof Zum Stehling gearriveerd, waar het bier weer uitstekend smaakte (de schnitzel was 3x niks).
Ik blijf hier een nachtje logeren, ter verhoging van de feestvreugde en dan gaan we morgen eens kijken wat er nog in het vat zit.
Ik was vandaag mijn puffer vergeten dus ik kon helaas geen "Froompje" doen, niet slim als je net 4 dagen in bed hebt gelegen met een luchtweginfectie. Afijn na 80% van de route was het beste er bij mij af, ik kreeg nauwelijks lucht en toen moesten we de verschrikkelijke Grünentalstrasse nog op... Die overleefd en met 170 km / 3100 hm bij Gasthof Zum Stehling gearriveerd, waar het bier weer uitstekend smaakte (de schnitzel was 3x niks).
Ik blijf hier een nachtje logeren, ter verhoging van de feestvreugde en dan gaan we morgen eens kijken wat er nog in het vat zit.
Bauernfrühstück (vegetarisch) in de Bierstube vond ik daar heel lekker smaken... Een groot bord vol met roergebakken aardappelen, eieren, kaas en diverse groenten. En als toetje een flinke schaal ijs met warme kersensaus. H e e r l ij k. Was ik binnen no-time weer topfit.havana schreef: ↑04 mei 2018 20:10 Vandaag met @csteenbe de Schwarzer Mann route gereden in de Eifel. Prachtige rit die van de Ruhr-Eifel door België naar de Vulkaan-Eifel loopt en weer terug. De terugweg was een ouderwets potje "steilewandrijden". De hele dag prachtig weer en zo goed als geen mens tegengekomen.
-
- Forum-lid
Klinkt goed BUZZ die vegetarische Bauernfruhstuck.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.