Vandaag gefietst in 2018
Klinkt beter dan wat wij hadden. Ze gooien hier de schnitzel in de frituur waar ik persoonlijk geen fan van ben... erg smakeloos en zeer vettig.
Wij verbleven daar een weekendje met z'n achten. Zaterdagavond was ik (vegetariër) de enige die Bauernfrühstück bestelde. Zondagmiddag na de 2e rit hadden ze er bijna allemaal wel trek in. Ook de ijscoupe met warme kersensaus werd meerdere keren verorberd. Niet alleen omdat het er zo lekker uitzag, maar vermoedelijk ook doordat ik met name zondag zo makkelijk in de rondte reed...
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag een korter ritje van 45 km met wat meer tempo. De wind was toch nog vrij sterk.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid HC
Vandaag een rondje van 196 kilometer vanuit Woerden, Omloop van Midden Nederland.
Heerlijk fietsweertje. Stond inderdaad nog een stevig windje maar die was meestal mee op de weg terug.
Heerlijk fietsweertje. Stond inderdaad nog een stevig windje maar die was meestal mee op de weg terug.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Sweety2008
- Forum-lid
Bij mij was het precies andersom.colnagofreak schreef: ↑05 mei 2018 17:14 Vandaag een rondje van 196 kilometer vanuit Woerden, Omloop van Midden Nederland.
Ghost Nivolet 6LC
Hetzelfde gedaan; mooie route! En dat voor €6... Miste alleen bij Soestdijk een bordje en ben op goed geluk richting Leusden gereden, waar ik vanzelf weer op de route kwam. Overkwam me nog een keer net voor Woerden, maar vond dat niet erg. 178 op de teller vond ik mooi genoeg. Morgen 125 km Elfdorpentocht vanuit Stompwijk, ook zo’n goed georganiseerde tocht (met 0 verkeerslichten op de route). Heb er al zin in; de vrouw een lang weekend weg dus de handen vrijcolnagofreak schreef: ↑05 mei 2018 17:14 Vandaag een rondje van 196 kilometer vanuit Woerden, Omloop van Midden Nederland.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Vandaag 150 km / 2800 hm gefietst door de Eifel, verslag staat hier
Rondje Zeist-Rhenen-Zeist gedaan vandaag. Wat een heerlijk weer ! Niet erg diep gegaan, Morgen retourtje Rotterdam, dus even wat reserve ingebouwd......
Vandaag met fietsmaatje naar Huizen om vanuit daar de omloop van midden nederland te fietsen.
Wel wat andere fietsers gezien, maar niet echt grote opkomst kwa deelnemers.
Dus eigenlijk met z'n 2en gefietst hele dag, waarvan ik meeste kopwerk heb gedaan.
Lekker dagje en er stond idd best wel wat wind, fietsmaatje had laatste stuk moeite om mijn wiel te houden terwijl ik tegen de wind in aan het beuken was
Onderweg nog even goed gas gegeven op de klimmetjes, en ondanks dat ik even vastzat achter een auto een pr gezet op de Amerongseberg.
307km bij thuiskomst.
https://www.strava.com/activities/1551496562
Wel wat andere fietsers gezien, maar niet echt grote opkomst kwa deelnemers.
Dus eigenlijk met z'n 2en gefietst hele dag, waarvan ik meeste kopwerk heb gedaan.
Lekker dagje en er stond idd best wel wat wind, fietsmaatje had laatste stuk moeite om mijn wiel te houden terwijl ik tegen de wind in aan het beuken was
Onderweg nog even goed gas gegeven op de klimmetjes, en ondanks dat ik even vastzat achter een auto een pr gezet op de Amerongseberg.
307km bij thuiskomst.
https://www.strava.com/activities/1551496562
-
- Forum-lid HC
Met 3 startplaatsen zit dat aardig verdeeld over het parcours, zelf in Woerden gestart niet gestopt in Huizen maar zag daar nog wel wat groepjes vertrekken. Ook in Leusden was de opkomst nog behoorlijk. Na afloop zat het terras in Woerden vol.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Vandaag een retro rit in West Brabant. Wat een geweldig weer!
Uiteraard wat kasseien
En klassieke truien
En pech aan oude fietsjes
En een stukje door het gras
Pauze in een goed bewaakt fort
Met erg duidelijke route borden
En een tube die wat last van de warmte had
Pauze
Maar niet voor lang
In de finale een paar fraaie strade bianche
Brabant dus
Top dag