Giro 2018
Best een leuke etappe en toch bizar veel volk langs de weg. Wel zo nu en dan zit je met je billen tegen elkaar te kijken.
Mooie actie van BMC en Dennis. Mooi hoe ze elkaar in de koers bedankte. Goed gezien van de regie!
Voor Tom een prima zaak want met de vermoeide verplaatsing van maandag is wat extra rust een goed idee en een paar ceremonies minder komt dan goed uit.
Briljante sprint van Viviani. Die reflex was echt briljant. Die komt niet uit het hoofd maar dat zit gewoon in z'n ruggengraat!
Ook leuke interviews van Dennis en Viviani!
Jammer van van Poppel die zat aanvankelijk toch goed.
Me vermaakt aan de buis (ga die Kroon ook steeds meer waarderen)
Mooie actie van BMC en Dennis. Mooi hoe ze elkaar in de koers bedankte. Goed gezien van de regie!
Voor Tom een prima zaak want met de vermoeide verplaatsing van maandag is wat extra rust een goed idee en een paar ceremonies minder komt dan goed uit.
Briljante sprint van Viviani. Die reflex was echt briljant. Die komt niet uit het hoofd maar dat zit gewoon in z'n ruggengraat!
Ook leuke interviews van Dennis en Viviani!
Jammer van van Poppel die zat aanvankelijk toch goed.
Me vermaakt aan de buis (ga die Kroon ook steeds meer waarderen)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helemaal eens met 2 vorige sprekers!
Verrassend veel publiek en paar lastige momenten/bochten, maar ging wel goed. Geen fan van Viviani, maar die reflex was briljant!
Qua omgevingsbeelden moeten ze trouwens eens een paar medewerkers van het TdF-team binnenhalen; bij de Tour is dat echt van hoger niveau (valt vaker op).
(En ook blij dat Been Yorkshire moet doen)
Verrassend veel publiek en paar lastige momenten/bochten, maar ging wel goed. Geen fan van Viviani, maar die reflex was briljant!
Qua omgevingsbeelden moeten ze trouwens eens een paar medewerkers van het TdF-team binnenhalen; bij de Tour is dat echt van hoger niveau (valt vaker op).
(En ook blij dat Been Yorkshire moet doen)
Less is bore
Inderdaad best veel publiek, maar het ging dan ook langs de plekken waar veel mensen wonen en relatief veel gefietst wordt.
Aan de andere kant hadden ze zoveel leukere routes uit kunnen stippelen ipv al die vrij rechte wegen vooral vlakke wegen. Waarom niet dwars door de Karmel gaan?
Morgen is het begin wel aardig, maar het laatste stuk is een oneindige rechte weg en heel veel minder publiek. Zou interessanter zijn als ze de etappe van Eilat naar Beer Sheva zouden doen.
Aan de andere kant hadden ze zoveel leukere routes uit kunnen stippelen ipv al die vrij rechte wegen vooral vlakke wegen. Waarom niet dwars door de Karmel gaan?
Morgen is het begin wel aardig, maar het laatste stuk is een oneindige rechte weg en heel veel minder publiek. Zou interessanter zijn als ze de etappe van Eilat naar Beer Sheva zouden doen.
Zal toch wel een kwestie van veiligheid zijn, dat ze een overzichtelijk parkoers hebben gekozen.
Best aardig vandaag inderdaad.
Wel heel jammer dat Lotto Soudal Campenaerts zo in de kou liet staan. In de finale hebben ze verder ook niks uitgevoerd op een kansloze aanval na. Ik snap goed dat hij even geen zin in het peloton had.
Natuurlijk speelt BMC het slim maar het wordt ze wel heel makkelijk gemaakt.
Wel heel jammer dat Lotto Soudal Campenaerts zo in de kou liet staan. In de finale hebben ze verder ook niks uitgevoerd op een kansloze aanval na. Ik snap goed dat hij even geen zin in het peloton had.
Natuurlijk speelt BMC het slim maar het wordt ze wel heel makkelijk gemaakt.
Campagnolo Ultra Dork
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
-
- Forum-lid
Sprinttrein van Lotto-Jumbo komt zowel gisteren als vandaag al ca. 8 km voor de finish op kop. Wanneer het er echt om gaat zijn ze weg.
In die context is de 5e plaats van van Poppel top.
Volgens mij overkwam ze dat vorig jaar ook diverse malen in sprinters etappes.
In die context is de 5e plaats van van Poppel top.
Volgens mij overkwam ze dat vorig jaar ook diverse malen in sprinters etappes.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Eurosport laat dus niet alle hoogtepunten zien...-eric- schreef: ↑06 mei 2018 20:06 Thx. Dit ook nog gevonden:
https://www.gids.tv/video/8132/samenvat ... 8-etappe-3
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
NSFW!
https://streamable.com/m18qi