Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wie wint de Ronde van Vlaanderen?

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 29 mar 2010 16:35

fiedoo schreef:
pantani schreef:Wie ziet L.A. wel graag fietsen?:p Nee sorry,afvoeren die man...Allez wil hem dit jaar zwaar op z'n kl*t*n zien krijgen van de "grote" mannen!
En Devolder?Als die er ineens staat,zou ik dat mor heel verdacht vinden.En Fiedo:Wat als Boonen,Devolder en Cancellara weg zijn en deze laatste versnelt.Denk je echt dat Stijn het gat dan wil,maar vooral kan dichten?


Natuurlijk gaat devolder zich moeten opofferen dan ( of hij vliegt buiten bij quick step), het wordt enkel een probleem voor Boonen als devolder zelf demarreert!!


Elke goede verstaanbaar weet al lang dat Devolder al weg is bij QS. Wie rijdt er volgend jaar bij radioshack denk je?

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 29 mar 2010 17:08

Als Devolder demarreert kan Boonen natuurlijk zelf weinig doen, maar dat weten Pozzato en Cancellara ook wel...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

nieuweling
Forum-lid
Berichten: 557
Lid geworden op: 02 dec 2009 15:43

nieuweling 29 mar 2010 17:10

Caranium schreef:Ik zal het niet zijn. Ben niet echt in vorm dus ik start niet eens. Reed laatst achter Fabian en het gemak waarmee hij reed... ongelooflijk!


Wie mag jij dan zijn? :D

otje2
Forum-lid
Berichten: 397
Lid geworden op: 07 jul 2009 17:24

otje2 30 mar 2010 18:44

Ik hoop op een verrassing, vroege ontsnapping / slecht weer en bv Rick Flens/bobbie traksel voorop en niet meer in te halen......zou kunnen gezien de weersvoorspellingen.

Ik hoop op een échte 'vuile' ronde, dan komen de sterke mannen wel bovendrijven...

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 30 mar 2010 19:12

Ik vind wel dat Cancellara de Ronde eens moet winnen: hij hóórt gewoon op die erelijst! Maar dit jaar toch liever Tom (of Pippo); Fabian zie ik liever winnen in het jaar dat Tom Milaan-Sanremo wint! :)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Gebruikersavatar
chassepatate
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 14 okt 2009 21:55

Gebruikersavatar chassepatate 30 mar 2010 19:44

Prachtig zoals Cancellara kan versnellen, de concurentie weet al wat er gaat gebeuren als hij in de finale zit en kan er gewoon niks tegen doen.... Van mij mag Cancellara winnen...

Gebruikersavatar
vantheman
Forum-lid
Berichten: 626
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:29
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar vantheman 30 mar 2010 19:58

Van mij mag Cancellara ook winnen omdat het een klasbak is.

Ik geef Freire ook een goede kans, hij was zeer sterk in Milaan - San Remo en in Gent - Wevelgem. Daarnaast is Rabo in de breedte ook sterk met Posthuma, Nuyens, Boom, Langeveld, Tankink, Tjallingi, Martens.

roel78
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mei 2007 11:01

roel78 30 mar 2010 19:59

Fabian is de sterkste beer, maar ik denk dat hij Boonen niet los kan fietsen in een finale. Er zal door ploegen tactisch gereden moeten worden. Op een aanval van Roy Curvers, Bobby Traksel, Maarten Tjalingi en dat soort mannen verheug ik me al op.

dummy
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:42

dummy 30 mar 2010 20:21

roel78 schreef:Fabian is de sterkste beer, maar ik denk dat hij Boonen niet los kan fietsen in een finale. Er zal door ploegen tactisch gereden moeten worden. Op een aanval van Roy Curvers, Bobby Traksel, Maarten Tjalingi en dat soort mannen verheug ik me al op.

Afgelopen zaterdag niet gekeken? Da's nou precies wat Cancellara deed... Boonen ‘los fietsen’ in de finale.

voaske
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 feb 2010 12:16

voaske 30 mar 2010 20:56

Een Devolder die zijn frustraties in een dag allmaal eraf kan fietsen mag ook niet vergeten worden.
Cancelara zal zijn handen vol hebben aan het duo Boonen/Devolder, de rest fietst wsl voor de 4e stek.

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 30 mar 2010 21:11

Ik ga op Hoogerland zitten hopen.
Misschien niet realistisch op dit moment,maar sommige mensen kunnen meer als ze worden tegengewerkt door hogere machten.
Wie weet,is hij er zo een?.
Zij is ook tegen

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39534
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 mar 2010 22:33

dummy schreef:
roel78 schreef:Fabian is de sterkste beer, maar ik denk dat hij Boonen niet los kan fietsen in een finale. Er zal door ploegen tactisch gereden moeten worden. Op een aanval van Roy Curvers, Bobby Traksel, Maarten Tjalingi en dat soort mannen verheug ik me al op.

Afgelopen zaterdag niet gekeken? Da's nou precies wat Cancellara deed... Boonen ‘los fietsen’ in de finale.


LOL, was idd geen houden aan. Eerst het meest kopwerk in de finale (en Boontje op de laatste klim) en vervolgens wegrijden.
Less is bore

Plaats reactie