Ervaring met staal
Nu die af is, wordt t tijd om ook eens hier een foto te plaatsen van mijn nieuwe stalen Mxxxxxo:
Framebuis : Columbus Spirit
Wielen: Campa Zonda
Groep : Campagnolo Chorus
Zadelpen, stuurpen en stuur: Zipp Service Course SL
Framebuis : Columbus Spirit
Wielen: Campa Zonda
Groep : Campagnolo Chorus
Zadelpen, stuurpen en stuur: Zipp Service Course SL
Ik jaag de concurrentie voor me uit.......
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
-
- Forum-lid
Prachtig!!!
afgelopen week mijn eerste ritten gemaakt op mijn zelf opgebouwde Ritchey Road Logic. Ik ben erg in min nopjes met het rijgedrag van deze fiets. De fiets stuurt erg strak vergeleken met mijn carbonnen Specilzed Tarmac maar voelt ook erg comfortabel aan. Met een "Big Smile" mijn eerste ritten gemaakt. Laat de kilometers maar komen. De fiets is opgebouwd met een Campagnolo Potenze groep en een carbon Athena Crankstel. Afgemonteerd met natuurlijk Ritchey WCS en Veltec Speed AL wielen
afgelopen week mijn eerste ritten gemaakt op mijn zelf opgebouwde Ritchey Road Logic. Ik ben erg in mijn nopjes met het rijgedrag van deze fiets. De fiets stuurt erg strak vergeleken met mijn carbon Specilzed Tarmac maar voelt ook erg comfortabel aan. Met een "Big Smile" mijn eerste ritten gemaakt. Laat de kilometers maar komen! De fiets is opgebouwd met een Campagnolo Potenza groep met carbon Athena Crankstel. verder afgemonteerd met natuurlijk Ritchey WCS onderdelen en een Veltec Speed AL wielset.
Zal ik het maar gewoon vragen? "S.visser", is je frame niet véél te klein?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
@timo, prachtige vetta! Vooral do blauwe kleur met goudkleurige decals
1” stuurpen?
@ S Visser, gave road logic! Volgens mij een nieuwe kleur?
Ik heb wel eens gehoord dat de road logic een wat slapper frame is, hoe ervaar jij dat?
1” stuurpen?
@ S Visser, gave road logic! Volgens mij een nieuwe kleur?
Ik heb wel eens gehoord dat de road logic een wat slapper frame is, hoe ervaar jij dat?
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
Jazeker, het vakmanschap van Bart Veuger.
Ja joh, pompje, binnenbandjes, lichters, multitool en dat alles in een fraaie lederen "roll" in de kleur van de fiets
fietsen doe ik net als een prof,