ja, ik dacht meer aan paracetamol ofzo...Tramadol lijkt me inderdaad niet zo gezond...
Sweety vervelend voor je,.. gebruik je ook tramadol ?
Pijntjes horen erbij?
- Sweety2008
- Forum-lid
Nee die gebruik ik niet af en toe ibuprofen of een paracetamol. Krijgen wij ja in Nederland in iedere supermarkt in Duitsland moet je er echt voor naar de apotheek en de prijzen zijn er ook naar.
Ghost Nivolet 6LC
Even on-topic:
Tintelende handen: In mijn begintijd vaak last van gehad. Opgelost met setje goeie handschoenen (het is best een dure hobby als je af en toe wat moet proberen), merk Roeckl .
Wellicht nog een andere optie naast bike-fit: Als je verzekering het vergoedt kan het een optie zijn bij een sma een sporttest te doen. Afwijkingen zoals bekkenscheefstand, beenlengteverschil of scoliose (om maar wat te noemen) kunnen daarbij vastgesteld worden met evt. tips ter compensatie (schoenplaatjes afstellen, vulplaatjes bv. ).
Tintelende handen: In mijn begintijd vaak last van gehad. Opgelost met setje goeie handschoenen (het is best een dure hobby als je af en toe wat moet proberen), merk Roeckl .
Wellicht nog een andere optie naast bike-fit: Als je verzekering het vergoedt kan het een optie zijn bij een sma een sporttest te doen. Afwijkingen zoals bekkenscheefstand, beenlengteverschil of scoliose (om maar wat te noemen) kunnen daarbij vastgesteld worden met evt. tips ter compensatie (schoenplaatjes afstellen, vulplaatjes bv. ).
older Budweiser
Er zijn ook werkgevers die een sportkeuring betalen. Mijn laatste twee werkgevers betaalde een uitgebreide sportkeuring 1 keer in de 2 jaar.
De laatste zelfs inclusief trainingsadvies voor 1 sport.
Waarom alleen sportkeuring als de verzekering het betaalt? Zet het, zeker als je wat ouder bent, even op het lijstje onkosten als je met fietsen (sporten) wilt gaan beginnen.
Heb je blessures, dan kan de huisarts je doorverwijzen, zit in de basisverzekering. Het gaat natuurlijk wel geld kosten omdat het van de eigen risico afgaat als je die nog niet verbruikt hebt.