Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Vandaag toch maar een nieuwe helm besteld. Na zes jaar wordt de witte Bell Array vervangen door een mat zwarte Bell Stratus.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Wat latex binnenbandjes, geïnspireerd door de jongens van Cycling Weekly en deze video: https://www.youtube.com/watch?v=HesRAn5qpCU
Eens kijken of dat in koersjes rond de kerktoren daadwerkelijk een verschil gaat maken
Eens kijken of dat in koersjes rond de kerktoren daadwerkelijk een verschil gaat maken
- boswielrenner
- Forum-lid
Wit stuurlint en een zwart zadel is volgens de stijlpolitie een overtreding. Blijft mooi dat Gios blauw.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- daniel1975
- Forum-lid HC
We staan in NL bekend om het gedoogbeleid, dus tijdelijk kan dit wel...
Less is bore
Er gewoon 24/7 op blijven zitten, merkt niemand wat.SqueeZer schreef: ↑09 mei 2018 20:11Klopt, daarom ook alvast een Prologo Scratch 2 Space TiroX Saddle besteld in het wit (om een of andere reden werkt dat model zadel het beste voor mij, dus hetzelfde als wat er op zit maar ander kleurtje. ).boswielrenner schreef: ↑09 mei 2018 19:16 Wit stuurlint en een zwart zadel is volgens de stijlpolitie een overtreding. Blijft mooi dat Gios blauw.
Zo een
In afwachting van levering zal de stijlpolitie maar even de ogen moeten dicht houden
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Nieuwe lagertjes voor mijn Look Keo Blade 1 pedalen. Ik hoop deze week de titanium assen binnen te krijgen, en dan direct maar nieuwe lagertjes er in.
* Voor de liefhebbers - het zijn 6701 2RS lagers 18 x 12 x 4 mm voor de Blade 1
* Voor de liefhebbers - het zijn 6701 2RS lagers 18 x 12 x 4 mm voor de Blade 1
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless