Wat is er mis met Shimano? Top kwaliteit en het ziet er tegenwoordig ook nog goed uit.
Cervélo
-
- Forum-lid
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Het wordt zeer waarschijnlijk SRAM, weet ik uit betrouwbare bron.
Cervélo heeft geen cyclocrosser, of wel? Op dit moment zijn er wel een aantal Sunweb teamleden die crossen. Daar zal vast een oplossing voor komen.
-
- Forum-lid
Gezien dit onderdeel van SRAM is lijkt het daar dan wel op, net als Quarq. Ben benieuwd
-
- Forum-lid HC
Ze hebben wel een crosser gemaakt in ieder geval. En anders kopen ze gewoon een modelletje waar ze dan de stickers op plakken.
Ik heb er een, wat wil je weten?
Is voor mij na bijna 10jaar de vervanger van een S-Works SL3. Had een lijstje met vervangers, maar wilde iets relaxter zitten, daarom de R3 gekozen. Zelf opgebouwd met R8050, 3T onderdelen en een Rotor crank. Was bang om na de S-works (topfiets!) er op achteruit te gaan, maar nog geen moment spijt gehad.
I Am SpeCiAliZed
Met wat geluk kan het Di2 kabeltje bij de remkabel het frame in. Dan een lusje richting balhoofd. Bij mijn R3 is dit gelukt. A junction in het stuur en een lange kabel van shifter naar B-junction. Mooiere kabelloop en geen doosje onder de stuurpen. Overbodige gaatjes afpluggen.
I Am SpeCiAliZed
Ik ben op zoek naar een fiets met flink wat stack en korte reach. Maar ben bang dat de eff top tube te lang is. Heb nu 570 mm en zoek 555-560 mm. Tweede punt is dat ik wel eens lees dat de achterzijde van de fiets wat slapper is. Ook hoor ik nog wel eens problemen met de duurzaamheid van aanhechting bij de achterpads.roeieber schreef: ↑20 mei 2018 18:26Ik heb er een, wat wil je weten?
Is voor mij na bijna 10jaar de vervanger van een S-Works SL3. Had een lijstje met vervangers, maar wilde iets relaxter zitten, daarom de R3 gekozen. Zelf opgebouwd met R8050, 3T onderdelen en een Rotor crank. Was bang om na de S-works (topfiets!) er op achteruit te gaan, maar nog geen moment spijt gehad.
Paar weken geleden langs de FM gegaan om eens te kijken naar een Cervelo. Op de foto's op de website van Cervelo vond ik de rode versie niet echt aantrekkelijk, in het echt bleek dit er toch best wel erg dik uit te zien. Resultaat: Nieuwe fiets
Cervelo S3D Red / blue afgemonteerd met Ultegra Di2
Cervelo S3D Red / blue afgemonteerd met Ultegra Di2
Laatst gewijzigd door elboutero op 25 mei 2018 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3