Specialized
Tja... over smaak
- boswielrenner
- Forum-lid
Finally in the house. My Tarmac S-works SL6.
Frame: Specialized Tarmac S-works SL6 Cameleon Green (size 58)
Shifting: Sram Red Etap
Crankset: Sram Red Quark Dzero 175mm
Cassette: Sram Force 11-28
Chain: Sram Red
Wheels: Fulcrum Speed 55C
Saddle: Fizik Antares R1
Handlebar: Specialized S-works 44cm
Stem: S-works SL 11cm
Bottle cages: Tune Wassertrager
Brakes: Shimano Ultegra Direct Mount (when available replace by Sram S-900 direct mount)
Seatpost: S-works
Tires: Schwalbe One 25mm + Conti 80mm binnenbanden
Garmin: Edge 1030 + Garmin out front mount
Pedals: Look Keo Blade 2 (20nm)
Handlebar tape: S-works
Weight all in: 7.2kg
Wellicht zullen er nog wel wat zaken veranderen aan de setup of het uiterlijk. Stuurpen moet nog op definitieve hoogte worden afgezaagd. De decals op de Fulcrum wielen zijn watergedragen decals. Heel dun. Deze kan je alleen verwijderen met speciaal middel wat in de modelbouw wordt gebruikt (Microscale Micro Sol). Er moet alleen geen blanke lak over de decals zijn gespoten, maar volgens mij is dat bij Fulcrum niet het geval. Wellicht ga ik dat proberen met de rode Fulcrum logo's.
Ben ook benieuwd wat de fiets weegt met andere wielset zoals Lightweight Meilenstein C. Binnenkort een proberen en fotograferen.
Morgen even een testrit doen.
Ciao
Frame: Specialized Tarmac S-works SL6 Cameleon Green (size 58)
Shifting: Sram Red Etap
Crankset: Sram Red Quark Dzero 175mm
Cassette: Sram Force 11-28
Chain: Sram Red
Wheels: Fulcrum Speed 55C
Saddle: Fizik Antares R1
Handlebar: Specialized S-works 44cm
Stem: S-works SL 11cm
Bottle cages: Tune Wassertrager
Brakes: Shimano Ultegra Direct Mount (when available replace by Sram S-900 direct mount)
Seatpost: S-works
Tires: Schwalbe One 25mm + Conti 80mm binnenbanden
Garmin: Edge 1030 + Garmin out front mount
Pedals: Look Keo Blade 2 (20nm)
Handlebar tape: S-works
Weight all in: 7.2kg
Wellicht zullen er nog wel wat zaken veranderen aan de setup of het uiterlijk. Stuurpen moet nog op definitieve hoogte worden afgezaagd. De decals op de Fulcrum wielen zijn watergedragen decals. Heel dun. Deze kan je alleen verwijderen met speciaal middel wat in de modelbouw wordt gebruikt (Microscale Micro Sol). Er moet alleen geen blanke lak over de decals zijn gespoten, maar volgens mij is dat bij Fulcrum niet het geval. Wellicht ga ik dat proberen met de rode Fulcrum logo's.
Ben ook benieuwd wat de fiets weegt met andere wielset zoals Lightweight Meilenstein C. Binnenkort een proberen en fotograferen.
Morgen even een testrit doen.
Ciao
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Dank je. Eerst maar eens proberen met de rode decals. Bij de vorige generatie racing speed wielen van Fulcrum kon je de decals met een fohn gemakkelijk verwijderen. Helaas is het nu wat lastiger. Decals lijken nu wel meer gespoten op de velgen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Mooie fiets man!!boswielrenner schreef: ↑03 mei 2018 16:58 Ik vind de Tarmac S-works SL6 in wit mooi. Het was voor mij zeker een alternatief geweest als het cameleon green frameset niet zou zijn gelukt. Wit is natuurlijk in zoverre een lastige kleur omdat je er alles op ziet. Je moet dus wel van poetsen houden.
-
- Forum-lid HC
Erg fraai!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Is een supermooie fiets geworden Feddesman, gefeliciteerd ! Wat is de grootste vooruitgang in vergelijking met je Giant ?
Veel rijplezier
Specialized Tarmac SL6 Disc