Hallo allen,
Ik had een vraag. Ik heb deze week via Strava Premium een route van iemand op mijn Garmin Edge 800 gezet. Als ik mijn Garmin dan opstart zie ik de route ook gewoon staan bij "'koersen"".
Echter als ik ga rijden herkent de Garmin de route niet goed. In het begin geeft deze een melding " koers gevonden" aan, en daarna is deze de route continue kwijt en vind de route daarna ook helemaal niet meer terug.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn Garmin al geüpdatet naar de laatste software versie.
Bedankt alvast voor jullie reactie.
Groeten,
Jan Pieter
Strava route via Garmin Edge 800
Rijd je wel de route in de goede richting?JP707 schreef: ↑22 mei 2018 18:17 Hallo allen,
Ik had een vraag. Ik heb deze week via Strava Premium een route van iemand op mijn Garmin Edge 800 gezet. Als ik mijn Garmin dan opstart zie ik de route ook gewoon staan bij "'koersen"".
Echter als ik ga rijden herkent de Garmin de route niet goed. In het begin geeft deze een melding " koers gevonden" aan, en daarna is deze de route continue kwijt en vind de route daarna ook helemaal niet meer terug.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb mijn Garmin al geüpdatet naar de laatste software versie.
Bedankt alvast voor jullie reactie.
Groeten,
Jan Pieter
Als koers gevonden verschijnt bekent dit dat hij een koerspunt heeft gevonden, niet perse dat je dan op de route zit. Je komt als het ware langs een broodkruimel.
Wat gebeurt er vervolgens bij de volgende melding? En waarom volg je dat niet op, bij herberekening?