Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

NOS vs Sporza vs Eurosport

wouterkaas
Forum-lid

wouterkaas 22 mei 2018 14:32

bmiller schreef: 22 mei 2018 12:17 Er is soms ook wel een duidelijke spanning tussen Jeroen en Karsten.
Karsten wilde vorige week een verhaal vertellen en schijnbaar keek Jeroen een beetje raar.
Want Karsten gaf duidelijk aan dat de blik van Jeroen, hem niet aan stond.

Wat mij betreft Karsten prima, maar Jeroen vindt ik echt te overdreven articuleren.
Maar goed een alternatief is er bij Eurosport niet.
Haha, ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft gemerkt. Die onderlinge irritaties lijken afgelopen week ook alleen maar meer te worden. Het lijkt wel alsof ze dan even vergeten dat ze vooral voor de kijker zitten te ouwehoeren en niet zozeer om elkaar iets bij te brengen.

sloeren
Forum-lid

Gebruikersavatar sloeren 22 mei 2018 16:55

Het is vermakelijk dat Kroon laat merken dat zijn sidekick wat irritant is op de momenten dat hij irritant is. Het brengt de wereld heel geruststellend weer in balans.
Ik zie nu al uit naar het moment dat Ten Dam en Tankink dit soort werk gaan doen...

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 22 mei 2018 23:59

Kroon is duidelijk gegroeit in zijn positie en neemt meermaals het heft in eigen handen(met langere tussenkomsten en initiatieven) dat was vorig jaar eerder aarzelend. WB de onderlinge irritaties ; die voelde ik vroeger duidelijker , al zijn ze er nog. Kroon reageert nu ook veel spontaner en luchtiger/onbevangen, wat ik als een meerwaarde beleef.Ondanks alles denk ik toch dat Karsten nog vaak op zijn tong moet bijten om niet te veel, die Bellemans,te corrigeren. Kroon doet het prima.

senior
Forum-lid

senior 23 mei 2018 11:26

Prachtig, al die reacties op de commentatoren bij de verschillende omroepen. Ik geef het je te doen: vele uren koers vol lullen, terwijl er eigenlijk niet eens zoveel gebeurd. Dan ga ik me toch afvragen wie in staat is uren lang naar (technisch verantwoord) commentaar van bijv. Karsten Kroon te luisteren.

El Pistolero
Forum-lid

El Pistolero 23 mei 2018 12:31

De enige reden die ik kan bedenken om de Giro niet meer te volgen op Eurosport is de irritante reclame van Alpecin.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 23 mei 2018 13:59

Karsten vloog wat mij betreft 1x uit de bocht toen hij eindeloos ging uitweiden over de kleur van water... dat hield gevoelsmatig niet op...

Maar voor de rest... Prima die Karsten, weet prima de etappes aan elkaar te praten met aardige anekdotes

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 23 mei 2018 16:10

Het echt vervelende van Kwebbelmakers is het eindeloos maar blijven oplepelen van cliche's zoals b.v. Herbert Zwamstra ook doet.
Alsof ze het tegen een groepje 11 jarigen hebben....
Hij neemt wel de moeite om een hoop (meestal irrelevante ) feitjes bij elkaar te zoeken op z'n hotelkamer., maar dat stoort me niet zo.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 23 mei 2018 23:13

kxlight schreef: 23 mei 2018 13:59 Karsten vloog wat mij betreft 1x uit de bocht toen hij eindeloos ging uitweiden over de kleur van water... dat hield gevoelsmatig niet op...

Maar voor de rest... Prima die Karsten, weet prima de etappes aan elkaar te praten met aardige anekdotes
Het probleem met anekdotes is dat ze een keer op raken. Ik ben benieuwd hoe hij dan de tijd vol gaat lullen.
Campagnolo Ultra Dork

MarkVeenstra
Forum-lid HC

Gebruikersavatar MarkVeenstra 24 mei 2018 05:41

Als ze nou een stoppen met uitzenden op tv. En dan alleen via de radio commentaar geven. Opleiding met oude audiobanden van Theo Koomen, die liet nog wel eens een kopgroep met alle grote namen ontsnappen in een wandeletappe waar niets gebeurde, dan kunnen we altijd naar "koers" luisteren zonder ons bedrogen te voelen [want we zien toch niet wat er echt gebeur], of vermoeid door slecht commentaar.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 24 mei 2018 09:17

Gewoon SKY in zijn totaliteit verbannen uit de Tour. Zie hier wat er gebeurt als die ploeg de boel niet onder controle kan houden :-)
Less is bore

wouterkaas
Forum-lid

wouterkaas 24 mei 2018 11:57

kxlight schreef: 23 mei 2018 13:59 Karsten vloog wat mij betreft 1x uit de bocht toen hij eindeloos ging uitweiden over de kleur van water... dat hield gevoelsmatig niet op...

Ik moest ook erg hard lachen toen hij helemaal wild werd van een gier in beeld en dat het hoogtepunt van de etappe noemde. Het heeft wel wat, af en toe even off-topic de boel opvullen. :lol:

dario
Forum-lid

dario 24 mei 2018 12:05

Ernie C. schreef: 23 mei 2018 23:13 Het probleem met anekdotes is dat ze een keer op raken. Ik ben benieuwd hoe hij dan de tijd vol gaat lullen.
Eén antwoord: Michel. Wuyts.
Die maalt er toch ook niet om dat de laatste echt relevante anekdote die hij wist op te dissen intussen al dateert van de late 20ste eeuw?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie