Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
Heb je nog wat foto's van dat stuur? En waar heb je het vandaan?
-
- Forum-lid
Farsports (FSE) werkt samen met Edco (velgen en naven), Sapim (spaken), Swissstop (remblokken) en sinds kort ook met het deense ceramicspeed (lagers). Ik denk niet dat gerenomeerde merken met prutsers in zee willen..... Waar andere merken hun carbon spullen vandaan halen weet ik niet, maar het zal vast wel ergens uit Xiamen komen, wat zo ongeveer de carbonfabriek van de wereld is.
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
-
- Forum-lid HC
precies!
Je kan ook nep Oakley,s bij winkels in Nederland kopen. China betekend niet dat is minder goed is.
Beetje je verstand gebruiken wil wel een helpen.
Ik ben eens benieuwd als iemand eens een keer de 500 - 1000 euro setjes (aero) test tegen de zipps van 3k en meer!
Je kan ook nep Oakley,s bij winkels in Nederland kopen. China betekend niet dat is minder goed is.
Beetje je verstand gebruiken wil wel een helpen.
Ik ben eens benieuwd als iemand eens een keer de 500 - 1000 euro setjes (aero) test tegen de zipps van 3k en meer!
-
- Forum-lid
Ik heb een photochromic chinese fietsbril van Bat Fox voor € 18,- prima ding, zit lekker en kleurt mee met de licht intensiteit. Fietste mee met een wedstrijdrenner met een Rapha bril met hele dunne pootjes (€ 160,- plus) had zojuist een nieuw glas gekocht, breekt het dunne pootje spontaan af, weg dure bril....
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
-
- Forum-lid
Ik verwijs je graag even terug naar een eerdere post met wat meer foto'sSpykerracing90 schreef: ↑02 mei 2018 13:31 Heb je nog wat foto's van dat stuur? En waar heb je het vandaan?
viewtopic.php?f=2&t=3897&p=1237284#p1237284
Nu over de verkoper was ik niet echt te spreken, de aero top cap was helemaal gammel. En dus niets waard, heb er ondertussen een echte most aero cap op zitten. Het was een kleine moeite geweest om even zo een cap op te sturen. Daarmee maak je goede reclame. Maar daar liggen ze er niet zo van wakker. Zou ik even moeten nakijken wie de verkoper van dit stuurtje was. Weet dat ze op Ali wel door verschillende mensen verkocht worden.
Dispuut beginnen op Ali. Als je goeie argumenten hebt, krijg je meestal gelijk.frederick1991 schreef: ↑02 mei 2018 16:35Ik verwijs je graag even terug naar een eerdere post met wat meer foto'sSpykerracing90 schreef: ↑02 mei 2018 13:31 Heb je nog wat foto's van dat stuur? En waar heb je het vandaan?
viewtopic.php?f=2&t=3897&p=1237284#p1237284
Nu over de verkoper was ik niet echt te spreken, de aero top cap was helemaal gammel. En dus niets waard, heb er ondertussen een echte most aero cap op zitten. Het was een kleine moeite geweest om even zo een cap op te sturen. Daarmee maak je goede reclame. Maar daar liggen ze er niet zo van wakker. Zou ik even moeten nakijken wie de verkoper van dit stuurtje was. Weet dat ze op Ali wel door verschillende mensen verkocht worden.
-
- Forum-lid
Hallo Allen,
Ik ben opzoek naar een 3k geweven fully- frame leverancier.
Echter zijn de meeste die ik kan vinden UD. Nu heb ik er wel een gevonden van het merk AIRWOLF, heeft iemand ervaring met dit merk? afwerking/ levering en eventuele garantie.
Alvast bedankt,
Robert
Echter zijn de meeste die ik kan vinden UD. Nu heb ik er wel een gevonden van het merk AIRWOLF, heeft iemand ervaring met dit merk? afwerking/ levering en eventuele garantie.
Alvast bedankt,
Robert
-
- Forum-lid
Mocht iemand een andere leverancier weten die een 3k fully kan leveren hoor ik dat natuurlijk ook graag.fonteyne16 schreef: ↑27 mei 2018 15:37 Hallo Allen,
Alvast bedankt,
Robert
Iemand een idee hoeveel lagen koolstof een frame heeft? Ik schat niet meer dan een stuk of 4-8(wanddikte van 1-1,2 mm?) en dat is denk ik al vrij fors. Dan zou de buitenste laag ook behoorlijk uitmaken qua opbouw