Heb een dame zien rijden met zwart shirt en daarop groot het Bianchi logo in grijs. Was erg mooi.LongTallErne schreef: ↑27 mei 2018 19:07 Gisteren in Limburgs Mooiste weer heel wat mooie Bianchi's gezien
Alleen die kleur........ vind 'm zo mooi maar er is geen bijpassend shirt voor te vinden (heb tenminste geen mooie combinatie gezien)
Bianchi
- Italia_david
- Forum-lid
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Kan niet goed zijn, hij moet raak zijn, volgens de Bingokaart dan.Italia_david schreef: ↑29 mei 2018 07:31 Zondag toeval een testrit op de XR4 gereden... niet normaal hoe mooi dat stuurt.. ook mijn eerste ervaring met countervail... iedere trap genieten..
je hebt wel een punt.LongTallErne schreef: ↑27 mei 2018 19:07 Gisteren in Limburgs Mooiste weer heel wat mooie Bianchi's gezien
Alleen die kleur........ vind 'm zo mooi maar er is geen bijpassend shirt voor te vinden (heb tenminste geen mooie combinatie gezien)
De celeste fietsen vind ik persoonlijk heel erg mooi, maar een opvallend shirt kan je er niet echt bij dragen.
Een lichtblauw (ook een oude kleur van Bianchi) shirt past er wel bij, vind ik.
https://www.facebook.com/BianchiBenelux ... 2435719395Gabrie schreef: ↑28 mei 2018 20:16Heb een dame zien rijden met zwart shirt en daarop groot het Bianchi logo in grijs. Was erg mooi.LongTallErne schreef: ↑27 mei 2018 19:07 Gisteren in Limburgs Mooiste weer heel wat mooie Bianchi's gezien
Paar Bianchi shirts
Ik rij nu op een Bianchi Intenso met Potenza groep (behalve crankstel=FSA). De achterderailleur is bij mij met een langere kooi. Ik kan dan tot 32 achter als kleinste versnelling pakken.
Ik ben heel tevreden. Ik heb in 2015 op een Bianchi met Ultegra 6800-compact gereden. Ik vond die met schakelen meer herrie make.
Bianchi Intenso met Potenza, met Scirocco
Cube streamer 2008, Ultegra 6603, Ksyrium Equipe 2011
Cube streamer 2008, Ultegra 6603, Ksyrium Equipe 2011