Ervaring met staal
@Timo; hij is me zeker niet klein. Ik heb het frame besteld op basis van een professionele bikefit. Ik heb nu eenmaal erg lange benen in combinatie met een kort bovenlichaam. Daarnaast hou ik niet van een "dranghek" als frame. Voor mij is de maat prima en ik merk na de eerste lange ritten dat ik er heerlijk op zit. Prachtige Vetta trouwens
@Leim 17 ik had verwacht dat de fiets wat slapper zou zijn t.o.v. mijn oude Specialized Tarmac. Ik vind de fiets echter strakker aanvoelen dan mijn oude Specialized (10 jaar oud). Als je op internet reviews van dit frame leest (vaak van de grijze versie) is men over het algemeen ook erg te spreken over de stijfheid en rijeigenschappen van het frame.
@Leim 17 ik had verwacht dat de fiets wat slapper zou zijn t.o.v. mijn oude Specialized Tarmac. Ik vind de fiets echter strakker aanvoelen dan mijn oude Specialized (10 jaar oud). Als je op internet reviews van dit frame leest (vaak van de grijze versie) is men over het algemeen ook erg te spreken over de stijfheid en rijeigenschappen van het frame.
Bart is lid van dit forum en kan ongetwijfeld iets voor je betekenen
Zie dit topic: viewtopic.php?f=2&t=67707
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Kijk hier eens:
https://www.planetx.co.uk/i/q/ST3TFRGAH ... ahead-stem
Het is een lang ding van 13 cm. Ik heb er zelf twee van gekocht voor 1 GBP het stuk (prijzen bij PlanetX fluctueren nogal). Het is echt een hele mooie 1 inch stuurpen die geleverd wordt in een geschenkverpakking inclusief top cap. Als je zoekt op de website naar 3ttt vind je er nog meer.
Kijk hier eens:
https://www.planetx.co.uk/i/q/ST3TFRGAH ... ahead-stem
Het is een lang ding van 13 cm. Ik heb er zelf twee van gekocht voor 1 GBP het stuk (prijzen bij PlanetX fluctueren nogal). Het is echt een hele mooie 1 inch stuurpen die geleverd wordt in een geschenkverpakking inclusief top cap. Als je zoekt op de website naar 3ttt vind je er nog meer.
[/quote]
Thanks! Ik heb deze in 110 en 120mm vorige jaar al eens bij hun gekocht, maar zoek toch nog iets dat net wat mooier bij de Duell past. Zo’n oude stalen Salsa bijvoorbeeld (ik ben een beetje een zeikerd)
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
Bart is lid van dit forum en kan ongetwijfeld iets voor je betekenen
Zie dit topic: viewtopic.php?f=2&t=67707
[/quote]
Merci Timo, prachtige nok! Wie weet waag ik er eens een berichtje aan.....
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
-
- Forum-lid
mijn 10/12 jaar oude Duell met campa chorus
Vandaag tussen Westkapelle en Domburg - net klein Duitsland in de Zomer . Nieuwe Berk Lupina padded is onderweg ivm 2 kleine cracks in de blanke laklaag van deze Lupina. Ook ivm setback verandering een Deda Superleggera pen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Blijft een fraai karretje. Wat weegt hij nou in z'n huidige setup?
fietsen doe ik net als een prof,
Dit zou het moeten zijn, echter aan het unster gewogen is het iets meer. Tubelijm niet meegerekend = na verdamping ca 25 gr per tube + kabelset niet exact gewogen. Lichtste gewicht is vanzelfsprekend met de Hyperon wielen. De Look Keo hebben Titanium assen vandaag het gewicht -> standaard = 240 gram.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless