Canyon Aeroad of Ultimate? Vooral klimmen.
-
- Forum-lid
Een fiets kan niet lui zijn, alleen zijn/haar berijder.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Omdat de fietsfabrikanten zoveel mogelijk fietsen willen verkopen verzinnen ze allerlei kulargumenten om mensen aparte fietsen te laten aanschaffen voor bergachtig terrein, vlak terrein, wind, zon, winter, zomer en weet ik veel wat voor onzin. Denk je nou echt dat het uitmaakt voor de doorsnee wielertoerist? Koop gewoon degene die je het mooiste vindt en trap niet in die bullshit.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Ik ben dus dik aan het geilen op een aeroad. hoor velen zeggen dat het een aggresieve fiets is en dat je er op moet passen (wat ook weliets van waar zal zijn) maar hoor minsten evenveel zeggen dat het de beste/comfortabelste fiets is die ze ooit gehad hebben. mijn conclusie is dat ik hem gewoon ga kopen en verder zal ik wel zien wat er van aan is. dus hier ook een geval van wat ik mooi vind koop ikHerman_N schreef: ↑29 mei 2018 15:08 Omdat de fietsfabrikanten zoveel mogelijk fietsen willen verkopen verzinnen ze allerlei kulargumenten om mensen aparte fietsen te laten aanschaffen voor bergachtig terrein, vlak terrein, wind, zon, winter, zomer en weet ik veel wat voor onzin. Denk je nou echt dat het uitmaakt voor de doorsnee wielertoerist? Koop gewoon degene die je het mooiste vindt en trap niet in die bullshit.
-
- Forum-lid
Ik heb op mijn cervelo nooit pijnvrij gezeten dus die geo wil ik niet meteen overnemen. En ik zeg niet dat de fiets lui is, hij voelt lui aan tegenover de S1. Morgen weet ik meer, dan ga ik een deftig ritje rijden.
-
- Forum-lid
Kameraad van mij heeft deze en is er super content van. Voor het klimmen is de houding wel niet ideaal zegt hijseelsk schreef: ↑29 mei 2018 16:13Ik ben dus dik aan het geilen op een aeroad. hoor velen zeggen dat het een aggresieve fiets is en dat je er op moet passen (wat ook weliets van waar zal zijn) maar hoor minsten evenveel zeggen dat het de beste/comfortabelste fiets is die ze ooit gehad hebben. mijn conclusie is dat ik hem gewoon ga kopen en verder zal ik wel zien wat er van aan is. dus hier ook een geval van wat ik mooi vind koop ikHerman_N schreef: ↑29 mei 2018 15:08 Omdat de fietsfabrikanten zoveel mogelijk fietsen willen verkopen verzinnen ze allerlei kulargumenten om mensen aparte fietsen te laten aanschaffen voor bergachtig terrein, vlak terrein, wind, zon, winter, zomer en weet ik veel wat voor onzin. Denk je nou echt dat het uitmaakt voor de doorsnee wielertoerist? Koop gewoon degene die je het mooiste vindt en trap niet in die bullshit.
-
- Forum-lid
Een Bianchi Oltre of iets vergelijkbaars is het beste van beide werelden. Lotto Jumbo heeft dit tijdens de Giro bevestigd toen hun gevraagd werd waarom ze geen twee type frames gebruiken zoals Movistar.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Kunnen we deze vraagstaart schrappen? Als mijn zoon dit leest wil hij ofwel een 2de racefiets voor de vlakke ritten of wel een bianche....El Pistolero schreef: ↑29 mei 2018 16:22 Een Bianchi Oltre of iets vergelijkbaars is het beste van beide werelden. Lotto Jumbo heeft dit tijdens de Giro bevestigd toen hun gevraagd werd waarom ze geen twee type frames gebruiken zoals Movistar.
-
- Forum-lid
Hoe kuisen jullie dat matte eigenlijk? Veronderstel dat je daar niet met elk product op mag?
-
- Forum-lid HC
Met een soppie, dreft ofzo